Accepterad Dimmis | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Flinhc]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dimmis

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Dimitris

Vad heter du på discord? dimmis#0924

Vad är ditt hexid? 1100001368a7141

Ange ditt födelsedatum 17 Mars 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Nu har jag varit servervakt i ett par veckor och jag vill ta klivet och bli medlemskaps ansvarig. Jag vill bli medlemskaps ansvarig för att jag vill kunna visa framfötterna och bevisa att jag är kunnig och att jag kan ta ansvar. Medlemskaps ansvariga har ett väldigt stort ansvar och jag vill kunna bära det ansvaret. Jag kommer att spendera up till 6 timmar på MA arbete per dag.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är väldigt kunnig allmänt och jag vill att ni ska se att när jag väl tar ansvar så kan jag verkligen styra upp detta. I nuläget går det bra för medlemskaps ansvariga och jag vill kunna hjälpa till. Ifall ni väljer mig kan jag visa framfötterna och bevisa att jag kan ta ansvar. Jag har varit medlemskaps ansvarig på en annan server tidigare och jag vill spendera min tid på Unives utveckling. Ger ni mig en chans kommer ni inte att ångra det.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man skall bemöta alla människor med respekt och alltid hålla en trevlig ton. Jag kommer alltid vara snäll och omtänksam oavsett ifall en person är medlem eller icke medlem. Mitt mål är att alla ska lämna intervju rummet med ett leende i ansiktet. Som person gillar jag att prata med människor.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att vara medlem på Unive är en stor sak. Som medlem har du stort ansvar och måste erbjuda en bra rp. Jag kommer alltid ta in personer som visar sin kompetens. Jag vill att alla ska veta att vara medlem på unive kommer i samband med att man måste ta mycket ansvar.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? En medlemskaps ansvarig ska vara snäll, aktiv, erfaren, omtänksam och allmänt pratglad.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Som medlemskaps ansvarig så har man ett stort ansvar. Du ska alltid ta ansvaret och ta intervjuer regelbundet. Forumet ska alltid vara rent. Du ska inte sitta och slösa tid på att spela annat, samt ska du inte ha en massa bortförklaringar till varför du är inaktiv

Hur ser din aktivitetet ut? 16:00 till 22:00 på vardagar och 10:00 till 01:00 på helger/lov

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på någon annan server. Jag fokuserar endast på Unive, ifall jag blir medlemskaps ansvarig kommer jag bara spela FiveM.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej. MVH Dimmis

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka