Nekad dimitri bantislav | Whitelist ansökning [brillmuppen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

dimitri bantislav

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/bobazar/

Vad är ditt namn i verkligheten? Dante

Vad är ditt discord namn? Eken Danne

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juli 2005

Berätta om din karaktär. Han heter Dimitri Bantislav och är en flykting från ukraina som precis har kommit till sverige md sina bröder. Lite oklart hur många bröder men cirka 4-5. Han gör allt för pengar oavsett om det är ett lagligt eller olagligt han vill bara ha pengar så han kan försörja sina småbröder. Han kommer inte backa ner om nån är kaxig och kommer stå upp för sina bröder.

Varför ska just du bli whitelistad? Eftersom jag vill spela på en bra server som har många pers och jag är även en väldigt bra roleplayer och kommer inte bryta karaktär. Jag kommer bidra till både skratt och roliga moments. Jag kommer även bidra till nya kriminella gäng till exempel och bara för folk att få ett gott skratt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad eftersom det kommer hjälpa mig och mina vänner bli officiella kriminella och möjligtvis slippa bli fel bannad som min kompis precis blev.

Hur hittade du Multistaden? Jag sökte bara efter swe och den kom upp först.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha kul med mina vänner och även andra spelare. Jag vill göra roliga kriminella saker på servern och även bidra till bara roliga moments med andra spelare.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelade på snöstaden för ett tag sen och för nåt år sen spelade jag på en annan server som nu är borttagen. Minns inte riktigt vad den hette. Men har kört FiveM i cirka 3 år så har kört på många servers innan denna.

Tillbaka