Accepterad dillen pettersson | Medlem ansökning [coosmoo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dillen pettersson

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? pappakompis.

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juni 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Dillen Pettersson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? seriös, rolig, punktlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Dillen Pettersson och är 28 år gammal. Han växte upp i Malmö. Han kom in i den kriminella miljön när han var 16 år, han började skolka skolan och kom inte hem när hans föräldrar ville. Dillen och hans vän leif började göra kriminella saker tillsammans när dom hoppade skolan det började med att dom sålde hasch bakom gatuhörnet, sedan blev dom mer allvarliga började göra tyngre saker som att klippa folk och annat i redan 19 års ålder, leif och dillen klippte folk åt stora gäng som en daglig sak ända fram tills att en dag, Det var en torsdagskväll 03.47 då dom skulle gå och jappa en person och direkt efter skjutningen kom polisen och fångade dom. Leif och Dillen åkte sedan in i häktet och fick sedan in i fängelset i 9 år. Efter dessa tunga 9 åren så kom dom ut som 28 åring och 26 åring och sedan var det bara att fortsätta vart dom lämnade.

Vad kan du bidra med till serverns RP? med att speciellt tänka suntförnuft

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part. T.ex om det blir en biljakt och jag bara fly blir det inte så kul så nån gång kan man kanske stanna så att polisen också får rpa lite.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej har aldrig brutit mot någon regel

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Combat logging, när du t.ex dör och lämna för att har kvar ditt vapen . Rdm dödar någon random utan anledning random death match. Vehicle death match när du använder ditt fordon som vapen vilket inte är tillåtet. Kan i princip varje regel. Suntförnuft gå ut över alla regler, man kan inte bara skjuta någon mitt på en öppen plats på dagen. Istället då så hade man kunnat vänta tills det blir mörkt och ta på sig en mask. Sen behöver du inte skjuta någon direkt utan du kan ju också kidnappa någon så att ingen ser det.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är en seriös person som har bra rp nivå

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka