Nekad dilans överklgande [GRAKKE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dilan

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: Steam-ID: 76561199174763336

Vad är din discord tagg? Dilan#1199

Vem var det som bannade dig? ocsar

Hur lång tid var din ban? 34 dagar

Var är du bannad? unive server

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad eftersom jag försökte göra kriminella handlingar med en annan kille och det förstår jag eftersom jag hade inte kriminella rollen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad så skulle jag möta upp en kille för att kolla på ett vapen som han sa att han skulle hämta. Jag mötte upp han vid piren sen så tog han mig till ett ställe. Han tog upp vapnet och jag kollade på den lite. Sen så han att jag skulle vänta lite. Sen så dök det upp typ 5 grabbar med vapen och de siktade vapnet på mig och sa att det va ett rån. Så jag gjorde va de sa åt mig att göra och de tog mig upp till något ställe och gjorde ett rån helt enkelt. Efter de hade dödat mig med kniv så väntade jag 10 minuterna för att respawna. När jag respawnade så såg jag att de tog mina nycklar, kontanter, och min telefon. Så jag slutade spela där men dagen efter när jag startade upp det igen så vart jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej jag tycker inte att det var en felaktig ban, det var väldigt dumt av mig att försöka role-playa kriminellt när jag inte hade den rollen. Jag ska inte försöka role-playa som det igen eftersom det slutade inte bra. Jag ska antingen göra en whitelist ansökningen sen ansöka för kriminell rollen eller gå tillbaka som jag gjorde innan med att köpa bilar och sen sälja de för mera och lära känna andra personer.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har aldrig blivit bannad av något sånt hära förut det är första gången. Har mest bara blivit bannad av sunt förnuft i ungefär 5-10 dagar. I en av mina tidigare ban så var det längesen runt Februari-Mars men jag minns att jag skulle köpa en bil sen så blev det lite bråk om betalningen och jag började ramla igenom mappen. Jag trodde att min dator kraschade fast det var en ban på 10 dagar för Suntförnuft.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte starta bråk alls istället skulle jag vara mer seriös med att köpa bilen. Jag tror det var lagget som frustrerade mig men jag kommer inte låta det frustrera mig längre eftersom nyligen har jag slutat lagga.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja,

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka