Accepterad Dilanoo | Ban överklagan. (Panda)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dilanoo

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Dilan445/

Ditt Hex-ID: Steam id - 76561197964265196

Vad är din discord tagg? Dilano#4745

Vem var det som bannade dig? Lord_Panda

Hur lång tid var din ban? 4 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Att jag slog någon till döds och att jag sprang runt med kalsonger på nattklubben.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag slog en kille i slagsmål och sprang runt utan kläder.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på nattklubben och sedan hade jag druckit mycket ig så jag valde att rpa som full. Och sedan fick en kille damp på mig så vi valde att köra en fight i tolaetterna och den som blev medvetslös först förlorade helt enkelt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig då det var bra rp eftersom att sådant bör hända väldigt väldigt ofta irl. Och därför tycker jag att det var felaktigt för att när man väl är full så är också aggresiv på något sätt därför körde vi en fight och jag vann sedan sprang jag ut och in och dansade med kalsonger. Men det ska inte var ban det får polisen, ambulansen och nattklubbens vakter ta och sätta mig i fängelse eller böter osv. Jag förstår Lord_Panda men grejen är att vi gjorde en deal den som dog den dog sen får den personens vänner ta den till sjukan det var lite för grovt och jag förstod det till slut och jag vet nu att inte jag ska göra sådanna deals med folk så att inte några åtgärder ska tas.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har aldrig vart bannad förr!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nästa gång vet jag att det inte ska bli så grovt som nu, jag vet att vår deal gick över en viss gräns och det ska inte förekomma likanande bråk ig från mig. Jag om jag backa tillbaka i tiden skulle jag nog tänka att slå 2 gånger ist för fler än 2 gånger och varför jag inte hade kläder i just det läget var för att inte han skulle gola ner mig så att polisen/vakterna inte skulle veta att det var jag som var med i bråket.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut nu vet jag till nästa gång att inte behöva slå någon tills den blir medvetslös nu om det förekommer flera slagsmål så blir det bara två slag så att det inte blir lika grovt. Jag vet nu att jag inte liksom behöver ta av kläderna tröjan kanske räckte men nu vet jag de till nästa gång!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka