Accepterad Dilano 9 | Medlem ansökning [Arre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Dilano 9

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rayan

Vad är ditt discord namn? dilano8875

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juli 2023

Berätta om din karaktär. Jag heter Hugo Rodriguez är 23 år och kommer ifrån en liten By utanför Mexico City. När jag var en liten pojke drömde jag om att bli en högt uppsatt gruvarbetare och att äga ett Hus i Sverige. Jo man kan ju undra varför just Sverige men det är för att jag har kusiner i Sverige. När jag fyllde 15 så hade jag lyckats tjäna ihop tillräckligt mycket pengar för en resa till Sverige men då blev min Mor sjuk och var tvungen att spendera pengarna på det. När jag insett att jag aldrig skulle kunna åka till Sverige så köpte jag en husbil och började koka crystal meth men efter en stor drug bust så hamnade jag i fängelse i 3 år. När jag kom ut så började jag jobba i ett taco stånd inne i Mexico City. Efter ett tag hade jag ännu en gång tillräckligt med pengar för att åka till Sverige så då packade jag sakerna och åkte. När jag väl kom till Sverige så började jag jobba som mekaniker i Göteborg det gjorde jag tills jag lärde mig språket. När jag väl lärde mig språket så satte jag mig på ett plan på väg till Los Santos och det är där jag befinner mig nu.
Svagheter för mig är när folk, vilket jag inte säger att det uppstår här. Men på andra servrar så har jag märkt att folk pratar liksom Out of Caracter ingame fast med ett annat ordval som är väldigt skumt, tillexempel. ¨Han tänker hårt i hjärnan¨, ¨I min hjärna så ska jag äta pasta¨, Det kan vara små saker som detta som gör att jag tappar helt viben för att rollspela. Det trycker ner suget för att rollspela för mig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med glädje, bra rp, social rp samt långa scenarion. Kommer bygga upp mig på servern och jobba upp mig och kanske bli staff och hjälpa till ingame och allt möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte göra allt för att vinna man ska ge chans till motpartnen också.

Hur hittade du Unive? Vänner

Tillbaka