Inaktuell diiboo | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zimma_36

Icke Medlem
Meddelanden
302
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Damon

Ditt discordnamn: zimma_36#6019

Ange ditt födelsedatum 20 Augusti 2003

Varför ska just du bli staff? jag skulle vilja bli staff eftersom jag ser många regelbrott som sker. jag skulle vilja förbättra serverns rp. göra ett bättre plats för medlemmarna. försöka minska regelbrotten som många medlemmar gör Tel exempel både under och utanför ett scenario. sen om någon behöver hjälp med Tel exempel support så ska jag kunna finnas där och kunna hjälpa till med vad dom behöver hjälp med, jag kommer alltid vara trevlig och hålla bra ton och är väldigt hjälpsam,

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker vi borde sätta ner foten riktigt ordentligt för alla regelbrott som sker . Och inte låta dom komma tillbaka

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi kommer att hålla extra ögon på områden där problem är vanliga och agera snabbt om något inträffar.
Vi kommer att kommunicera klara regler till spelarna och påminna om konsekvenserna

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det betyder att hantera saker på ett ansvarsfullt och respektfullt sätt. Det hjälper till att bygga förtroende bland spelarna och skapa en bra atmosfär på servern

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? 15 timmar

Hur länge har du spelat på Unive? 6-8 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej men e redo för lära mig

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Jobb, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej jag e redo för lära mig allt och lite till

Inaktuell, Verkar inte vilja vara Staff då han inte lagt ner tid

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka