Nekad Diggad1_g1 | Medlem ansökning [Flow1z]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Diggad1_g1

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? micho

Vad är ditt discord namn? 𝖉𝖎𝖌𝖌𝖆𝖉1🦅#0001

Vad är ditt födelsedatum? 6 April 2007

Berätta om din karaktär. rille kan framstå som en otroligt lugn och sansad person inför andra människor och det ska krävas mycket eller en fysisk konflikt för att Krille ska
blossa upp. Krille känner liksom att, vad andra säger, det betyder inget liksom. i lumpen skämtade några att Krille var psykopat för att jag var så lugn.
Krille är väldigt lätt att prata med och att han ska förstå vad andra menar med deras meningar osv, Min karaktar är en vanlig medelklassare med stora intressen inom fordon/mekaniker.
Min del i staden kommer hjälpa allt och alla som har krångel med bilen eller annat fordon. Jobbade med bilar båtar och några flygplansmotorer där jag bodde innan men blev ersatt av
svartjobbare som inte behövde skattas. HELT emot svartjobb då det bara förstör i slutändan. Har tidigare jobbat som mekaniker enda sen jag tog studenten och kommer fortsätta tills
kroppen inte tillåter. Är överlag en trevlig medborgare som är berädd att ta steget till nästa nivå och skapa en firma där jag personligen anställer folk. Heter Krille och kommer
från Stockholm är en singel kille på 28 år som verkligen brinner för fordon och även andra praktiska delar inom mekaniska gränser. Dock skulle jag vela dubbeljobba då jag inte
som det ser ut i nuläget tänker skaffa familj. Nån form av Sjukvårdare hade varit otroligt roligt och känner att jag har det som krävs då min föredetta flickvän var inblandad

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hög rp nivå. Försöka höja andras rp nivå. t.ex hjälpa spelare genom ooc chat och skriva om dom gör något mot unives rp regler. Jag ska skapa roliga senarion för mig och för andra. och ja kommer ha en hög rp nivå som kommer göra att båda parterna kommer ha ett bra senario fast förlust eller vinst

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela på ett sätt som försäkrar att de andra personerna i scenariot har en bra upplevelse eller får ut något från situationen. Att man inte RP:ar på ett själviskt sätt helt enkelt.

Hur hittade du Unive? genom era staffs som ja känner

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka