Nekad difrozt.kundservice@gmail | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? edde2121212

Vad är ditt födelsedatum? 8 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Carlos Svensson och är 23 år gammal. Han och hans mamma flydde från Mexiko när han var liten på grund av problem med en kartell som hans pappa var involverad i. Pappan stannade kvar och Carlos var bara fyra år när han fick veta att hans pappa hade dött, vilket hade en stor inverkan på honom. Carlos trivdes inte i skolan eftersom han blev retad och kallad "taco-mannen" på grund av sitt ursprung. Mobbningsproblemen ledde till att han hoppade av skolan. Hans lärare var inte stöttande och hans mamma, som arbetade nästan jämt, kunde inte hjälpa honom mycket. Detta resulterade i att Carlos ofta var ensam och började missbruka droger. För att finansiera sitt missbruk började Carlos sälja droger på gatan och snattade mat för att överleva. Han ville göra sin pappa stolt men insåg att hans nuvarande väg inte ledde dit, vilket gjorde honom deprimerad och självmordsbenägen. Efter att ha varit involverad i droghandeln ett tag, fick Carlos en pistol av sin chef och använde den för att skjuta en konkurrerande langare. Hans intressen kretsade kring pengar, vapen, lyxbilar och droger. Carlos enda mål nu är att bli den rikaste och farligaste personen i staden Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med till servern är en positiv RP-upplevelse och god stämning. För mig handlar det inte alltid om action; jag uppskattar också att bara sitta och prata med folk eller cruisa runt i en bil. Jag har omfattande RP-erfarenhet och har god koll på vad som är tillåtet och vad som inte är det. Jag kommer att vara aktiv minst fem dagar i veckan.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens upplevelse innebär att man inte bara fokuserar på att vinna i situationer som till exempel ett butiksrån. Istället bör man se till att både polisen och rånarna har roligt och att ingen blir uttråkad. Till exempel, om du är mitt i ett butiksrån och ingen dyker upp, kan du stanna kvar och vänta på att polisen anländer så att båda parter får uppleva lite action. Detta skapar en mer engagerande och njutbar upplevelse för alla inblandade.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst reglerna och här är några exempel: RDM står för Random Death Match, vilket innebär att man dödar någon utan någon anledning eller bakomliggande scenario. Metagaming är när man använder information från utanför spelet i spelet, till exempel om en kompis på Discord berättar att han är i en skottlossning och jag åker dit baserat på den informationen, även om min karaktär inte vet om det. VDM står för Vehicle Death Match och innebär att man använder sitt fordon som ett vapen. Powergaming innebär att man ignorerar realistiska konsekvenser, som att inte rollspela sina skador efter en bilkrasch.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat fivem i 1 år

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Har lämnat discorden.

Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka