Nekad difrozt.kundservice@gmail | Ban Överklagan (Kerstin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199469015954/

Ditt Hex-ID: 11000015d4e2eaf

Vad är din discord tagg? _zer0______

Vem var det som bannade dig? Harry

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-04-12 230118.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att Harry valde att banna mig eftersom jag bröt mot en regel som servern har. Jag vet väl mycket att man inte ska göra det som jag gjorde men det blev så i den minuten.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade skjutit mot Yakuza som vi hade krig emot. Jag sköt lite shoot on sight. Efter scenariot ska jag hoppa support. Harry förklarar allting osv. Jag satt och lyssnade och sen tog han upp att det var rdm. Mitt gäng jag var med i då hade krig med Yakuza då så jag fattade inte problemet. Det var då jag blev arg. 14 ban=alla indragna roller. Jag visste inte det och det gjorde också så jag blev lite argare. Då det inte var Rdm så blev jag även arg för det. Vad jag fick veta hade Harry inte ens kollat upp om vi hade det eller inte. Jag menar inget illa men nästa gång dubbelkolla om man har krig med dem. Och jag förstår att vara arg är en ursäkt, det är inte det jag menar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Halvt rätt halvt fel om du frågar mig. Jag hade ju krig med Yakuza och vi hade skjutit mot varandra i flera dagar innan detta hände. Jag kunde ha tagit skiten för att jag la en shoot on sight. Men inte rdmen. Jag hade ju krig med dom och då blir det ju inte rdm. Jag fattar om han upplevde det som en ¨rdm¨ men jag fick inte ens förklara mig när jag satt i support. Det enda han sa var att jag skulle få alla indragna.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad några gånger. Dem flesta är korta som 1 dag för någon liten sak och någon p-ban. Ni får gärna kolla vad det var kmr inte ihåg. Asså jag kan inte stå här och säga att jag har lärt mig något. Jag blev bannad för shoot on sight och rdm (rdmen stämmde ej enligt mig) men jag tycker själv att jag har gandska sunkig rp som kriminell. Jag tänker bli polis då jag varit det 1 gång tidigare och då kanske jag får upp min rp lite.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Först så skulle jag inte a skjutit dem direkt. Andra är att jag inte borde ha sagt något illa om Harry. Jag satt i support och sa att rdmen inte stämmde men jag blev bannad för det ändå. (jag skyller frf inte på min arghet) jag blev lite argare när han sa att jag hade rdmat och fick inte ens förklara mig eller något. Jag borde inte ha börjat säga saker till Harry eller ens börjat skjuta mot yakuza.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att skaffa jävligt mycket bättre rp, att inte sitta och ha attityd mot staffs då dem endast hjälper servern och gör den inte dåligare. Jag kommer 100% inte göra detta igen om jag ens får en unban. Ha en fortsatt bra kväll.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka