Accepterad DifNoah99 | Ban överklagan [Abi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DifNoah99

Icke Medlem
Meddelanden
293
Reaction score
17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/DifNoah/

Ditt Hex-ID: steam:11000014428ba0a

Vad är din discord tagg? difnoah#2998

Vem var det som bannade dig? Dyresh

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rpar ej på sme, rammar bilar, allmänt skev rp.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För en kille tog mig som gissla vid paintball sen sprang han med mig i th och en staff vid namn Nemoo tog hand om det och senare möter jag upp denhär killen utanför polisstationen och börjar följa efter han sedan ryker hans bil och den dör senare, Då gör han sme låst vilket jag först inte ser så jag tänkte först rycka i dörren men då var den öppen så jag fortsätter rpa på de eftersom det finns M funtkionen av en anledning att man ska kunna låsa bilar men han väljer istället attt abusea sme. Så sme bannen är fel, Rammar bilar bannen är fel men skev rp det kan jag hålla med om och jag ska förbättra mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. För en kille tog mig som gissla vid paintball sen sprang han med mig i th och en staff vid namn Nemoo tog hand om det och senare möter jag upp denhär killen utanför polisstationen och börjar följa efter han sedan ryker hans bil och den dör senare, Då gör han sme låst vilket jag först inte ser så jag tänkte först rycka i dörren men då var den öppen så jag fortsätter rpa på de eftersom det finns M funtkionen av en anledning att man ska kunna låsa bilar men han väljer istället attt abusea sme. Så sme bannen är fel, Rammar bilar bannen är fel men skev rp det kan jag hålla med om och jag ska förbättra mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel då jag hade en skev RP men samtidigt så rammade jag inte bilar eller rpade mot sme det gjorde jag inte heller. Jag kommer förbättra mig med att inte ha en skev rp och tänka på hur jag rpar.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. lall, suntförnuft, korruption inom yrke, Vdm. korruption inom yrke var falsk och blev unbannad men resten har jag lärt mig av.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja skulle tänkt på min rp och rpat realistiskt och vart rädd för denna kille då han hade kniv me jag gjorde de impulsivt och har lärt mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, kommer tänka på min rp och bete mig, tänka mer realistiskt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yupppp :)))))))));;;

kopierade Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. och Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. då mitt svar är samma på båda

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka