Nekad .difff. | Ban Överklagan (Alz)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

saztava

Icke Medlem
Meddelanden
67
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199273825953/

Ditt Hex-ID: steam:11000014e4b56a1

Vad är din discord tagg? SaZtava

Vem var det som bannade dig? Alz

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-10-23 160100.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag begick ett regelbrottet mild vdm. Jag ångrar det jag gjorde skit mycket och hade tagit tillbaka allt om jag kunde, Jag var bara skit arg men det är ingen ursäkt för det jag gjorde. Jag var helt dum i huvudet som gjorde det och kommer aldrig någonsin upprepa det jag gjorde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod och chillade i gänghuset ett tag, Sen kom en av mina polare dit. Jag tog ut en bil och satte mig i den. Han kom fram till bilen och drog ut mig. Jag blev lite frustrerad men hoppade in i bilen igen. Sen försökte han göra det igen så jag knuffa honom lite med bilen. Då kom han fram till dörren och försökte dra ut mig igen och igen. Tillslut blev jag skit arg och körde på han några gånger, Han fortsatte igen och tillslut drog jag därifrån vilket jag borde gjort från första början vilket var helt mitt fel och jag var helt dum i huvudet som inte gjorde det från första början.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, denna ban var rätt och det var mitt fel. Jag ångrar det jag gjorde skit mycket och hade tagit tillbaka det om jag kunde jag var skit dum i huvudet som gjorde så.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja, och jag har tagit åt mig och lärt mig efter dem.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Åkt därifrån direkt vilket var skit dumt av mig att jag inte gjorde från början.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, och jag ska aldrig göra om detta igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka