Inaktuell Diffenkingen | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Diffen

Aktiv Medlem
Meddelanden
971
Reaction score
62
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Vad är ditt discord namn? Diffenkingen#5102

Vad är ditt födelsedatum? 2 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Göran Olsson, Göran är 33 år gammal och fyller år den 8e augusti. När Göran var liten så hände det en speciell grej i hans liv, hans pappa gock bort. Göran var hemma efter skolan en helt vanlig torsdag, han var glad och längtade till morgondagen för att det var fredag. Dagen gick och gick, han satte sig i sängen och kollade på netflix en stund. Han kom ut från sitt rum och hans mamma stod gråtandes i hallen, Göran blev skärrad av att se sin mor gråta och han blev också väldigt ledsen. Han gick fram och frågade sin mamma - Var det hänt något mamma? Hans mamma började gråta ännu mer bara. När gråtandet var klart så sa hon det rakt ut, ”Din pappa är borta.” Göran förstod inte vad hon menade, menade hon att han är någon annanstans? Eller att van har flyttat? Göran förstod sedan att hans far inte fanns längre och bröt ihop i tårar. Göran var ledsen så länge han kunnat minnas. Men han kom ju såklart över det, man kommer över allt, han fortsatte leva sitt liv som en vanlig tonåring och levde på sitt deltidsjobb hos Grovestreet Pizzeria, det var inget att älskade, men det fick hans ekonomi att gå ihop. Därefter bara fortsatte Göran att leva sitt liv i lugn och ro, han hade wn flickvän en stund men det varade inte så länge. Nuså lever Göran helt vanligt i sin lägenhet på Djurgården.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jo men jag kommer bidra med hög och kvalitativ RP, utdragna scenarion, siktar på att bli servervakt så där kommer jag även att få bort problemspelare och även ge mycket tips till spelare som är nya.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara ska försöka vinna scenariot själv, man ska spela för båda parterna, alltså låta den andre vinna i scenarion när det är rimligt för att få en så realistisk RP som möjligt.

Hur hittade du Unive? Jag gick in på FiveM ä, sökte på svensk RP, då kom Unive upp.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka