Nekad Diffenkingen | Chef-jobb ansökan [Mekonomen] [Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Diffen

Aktiv Medlem
Meddelanden
971
Reaction score
62
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Casper

Vad heter du på discord? Diffenkingen#5102

Hur gammal är du? 14 År

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 13e juli 2022

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag vill utveckla jobbet med att börja med att såklart anställa personer som kan vara aktiva och verkligen vill jobba, sedan om dem anställda inte jobbar så ryker dem för att jag tolererar inte att man börjar jobba på ett jobb men sedan inte är aktiv. Just nu tycker nog alla på Unive samma sak… mekonomen är galet inaktivt. Mekonomen har skiftat från chef till chef och fortsatt att vara inaktivt. Men jag vill äntligen för en gångs skull ändra på mekonomen från att inte så många tycker om det just nu till att vi ska vara bäst på Unive. För att höja RPn så kommer jag alltid vara aktiv ingame varje dag några timmar och då jag är aktiv så håller jag koll på anställda och deras användande av /me och /sme. Om dem inte använder detta på rätt sätt så kommer jag att avskeda dem, eller åtminstonde ge personen en varning. Jag vill försäkra att alla som jobbar på mekonomen använder sig av /me på ett bra sätt och välutvecklat sätt. Jag skulle säga att mina krav för att jobba på mekonomen In-game är att vara intresserad och ha kunskap om bilmotorer och motorcykelmotorer, vara aktiv, ha bra kundbemötande osv. Jag vill inte att mekonomen ska vara ett superlätt jobb att bara komma in på för att jag har sett mekonomen förut och vissa som jobbade där har vart helt opassande för jobbet och inte kunnat alls mågot om bilmotorer eller använda sig av /me. Så mitt mål med mekonomen är att ha kompetenta och aktiva välarbetande anställda som vill företagets bästa, anställa en bra och stabil ledning som består av en biträdande chef och ca 2-3 personal-ansvariga som också kan hjälpa till med yrket. Jag vill också hålla utbildningar oftare för att jag har jobbat på mekonomen förut i ca 2 veckor som anställd och det var inte en enda urbildning för antingen provanställda (förutom den jag tog) eller annan utb. Så alltså mycket utbildningar, mycket aktivitet och jag vill lära personalen att dem ska ha ”business mindset” alltså att kunden alltid har rätt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Mina erfarenheter är att jag har varit chef på allstar sportcars, biträdande chef på SC styling, rekryterare på securitas och anställd på mekonomen innan. Så jag skulle själv säga att jag har mycket kunskap inom bildelar och motorer då jag är intresserad av det IRL. Så jag vet hur RPn ska vara att t.ex. kunden kommer in, man frågar hur den mår och kanske hur dagen har gått sedan frågar man om dem vad som är fel med bilen sedan kan man göra /me felsöker motorn och letar efter felet, /me hittar fel, sedan springer man och hämtar delar/verktyg och gör en emote med en verktygslåda eller liknande, därefter så kan man göra om vi säger att det är bara motoroljan som är dålig så gör man /me skruvar upp motoroljelocket med en skrivmejsel sedan tömmer den gamla motoroljan osv tills det är klart och man skapat ett bra scenario med hjälp av /me.

Hur ofta kommer du vara inne? Vardagar: 16:00-21:30
Helger/Lov: 10:00-00:00
Detta kan variera beroende på träningar och skola men dessa är ungefära tiderna speciellt när det är lov snart så då kan jag ta jobbet på största allvar och lägga ner mycket tid på det.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope

Har du läst våra Regler? Yes

++rep riktigt utförligt, erfarenhet inom att vara chef och är riktigt duktig överlag. Passar som meko chef

rep- hade hnom som chef han lallade runt gav sina vänner grattis lagningar svarade inte i dc höjde alldrig personer utom hans vänner

Jag har aldrig vart chef på meko
nej men när du jobbade som mekonomen so gav du ut grattis lagningar och när du var cehf på allstar sportscar chef so var du dpliga att svara i dc för både mig och min polare ochså höjde du aldrig någon ta bra att du får en rep- för du förtjänar inte att blit chef så som du rp

nej men när du jobbade som mekonomen so gav du ut grattis lagningar och när du var cehf på allstar sportscar chef so var du dpliga att svara i dc för både mig och min polare ochså höjde du aldrig någon ta bra att du får en rep- för du förtjänar inte att blit chef så som du rp
Ahopp okej jag förstår

Va? Han höjde ju visst folk som jobbade på bra redan de första dagarna.

ja hans vänner höjde han rejält som är dålig rp
Nej. Han höjde ju alla möjliga. Daniel och Örsk kände han inte innan och blev upphöjda för dem jobbade på bra. Jag var ju biträdande och vi pratade om alla möjliga och varför de skulle få det eller ej

Nej. Han höjde ju alla möjliga. Daniel och Örsk kände han inte innan och blev upphöjda för dem jobbade på bra. Jag var ju biträdande och vi pratade om alla möjliga och varför de skulle få det eller ej
han höjde dom långt efter om du ser vcad jag skrev så höjde han knappt och han höjde sina vänner direkt sluta bara tjafsa ta bara att han får en rep- för han förtänjar ej chef joobet

han höjde dom långt efter om du ser vcad jag skrev så höjde han knappt och han höjde sina vänner direkt sluta bara tjafsa ta bara att han får en rep- för han förtänjar ej chef joobet
Jag säger bara så det var. Jag har väl mer koll med tanke på att jag var biträdande och hur vi tänkte. Vi höjer ju folk vi ser och vet jobbar bra. Men aja

Jag säger bara så det var. Jag har väl mer koll med tanke på att jag var biträdande och hur vi tänkte. Vi höjer ju folk vi ser och vet jobbar bra. Men aja
du var ochså dålig som biträdande ta bara att han får en rep- fattar inte problemet

Aja
du var ochså dålig som biträdande ta bara att han får en rep- fattar inte problemet
jag tar det. Jag säger bara vad jag tycker. Och du får absolut tycka att jag var dålig ifall du vill det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka