Nekad DiffenKingen | Chef-jobb ansökan [Deeypz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Diffen

Aktiv Medlem
Meddelanden
971
Reaction score
62
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Kriminalvården

Vad heter du IRL? Casper

Vad heter du på discord? Diffenkingen#5102

Hur gammal är du? 13 år

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan den 13e juli 2022

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag har sett att kriminalvården saknar arbetare, kunskap, aktivtet och allt där emellan. Den förra chefen hjorde det bra men nu har han dagt upp sig, kriminalvården har för inte så länge sedan varit ett väldigt inaktivt yrke. Jag vill visa folk att det inte är tråkigt, att det är kul som kriminalvårdare. Jag har även rpat kriminell tidigare och suttit i fängelset, det var inte en enda arbetare där på flera timmar, det kommer jag ändra på, jag ska se till så att folk vill vara i tjänst. När folk sitter i fängelset och väntar så har det också med rp-nivån att göra, hur bra rp är det om flera kriminella sitter i fängelset utan vakter? Det skulle ju aldrig vara så IRL. Jag kommer dträva efter en så hög och kvalitativ rp-nivå som möjligt. Jag har varit jobbansvarig för inte så länge sedan och jag har sett vad som behöver ändras, jag hopps att jobbansvariga vill hjälpa mig med att utveckla yrket. Jag kommer lägga fram mycket förslag, förslag som är bra, som är ett bra sätt att höja rpn, som driver yrket framåt. Det kommer hållas utbildningar för alla olika ranger 1-2 gånger i veckan, ungefär då, det kan bli mer, kan bli mindre, men det är utgångspunkten för utbildningar. Mina utbildningar och egentligen alla som håller utbildningar hos kriminalvården kommer jag se till är kompetenta, kan vara bestämmd, ska orka hålla en organiserad och kvalitativ utbildning. Utbildningarna är för mig grunden till arbetarnas egenskaper, hålls det dåliga utbildningar så slutar det i dålig kunskap hos arbetarna. Man måste ju såklart inte alltid gå en utbildning för att bli upphöjd, det är stördt chans att bli upphöjd av en utbildning men om man visar framfötterna och jag ser att man har den kunskap som krävs så kan det förekomma en upphöjning utan utbildning. Just nu så är det bara chef & bitr chef som kan anställa folk, jag vill införa en rekryteringsroll, det finns inte in-game, så det kommer jag lägga fram med några bra argument varför. Jag kommer inte ta in vem som helst som rekryterare, jag kommer ha några krav som arbetarna ska uppfylla för att kunna bli rekryterare. Man ska, • Vara kunnig, inom arbetet och inom kundbemötande & intervjuer. • Man ska ha avklarat rekryteringsansökan. • Man man ska vara minst kriminalvårdsinspektör. • Man ska ha jobbat hos kriminalvården i minst en månad. Förlåt för att detta inte blev en lista nu, det gick inte att hoppa mellan raderna, hoppas det går att läsa bra. Jag kommer se till så att mina rekryterare inte slarvar med sitt arbete och när de tar intervjuer då ska de vara stenhårda, det ska inte vara lätt att komma in på ett så seriöst arbete. Rekryterarna ska ALLTID hålla sig till stegen: kolla om personen är medlem, visitera personen, kolla personens ID-kort, kolla brottsregistret, ta intervjuns alla frågor och vara välförklarande, anställa personen in-game och ge roller i BÅDA discords, skriva upp personens rakel på rakellistan, ge personen batong, radio och ficklampa, visa personen runt, säg kort information, säga till personen att läsa igenom informationskanalen på discord och önska personen lycka till. Jag kommer vara stenhård mot mina rekryterare och de ska vara stenhård mot alla arbetare. Vi kommer driva kriminalvården framåt som ett team och alla dka hjälpas åt och ta beslut tillsammans.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har haft ett antal högt uppsatta positioner som t.ex. qpark bitr chef, gsp ägare, allstar sportcars chef, sc styling delägare osv. Jag har även en stor fördel med detta eftersom jag har my ket bra erfarenheter ifån blåljusverksamheterna och arbetet mellan dem. Jag har varit securitas chef, brandman, polis osv. Kriminalvården har sitt största samarbete med polisen och vi kommer jobba väldigt nära polisen hela tiden och hålla oss uppdaterade.

Hur ofta kommer du vara inne? Vardagar
16:00-21:00

Helger
10:00-12:00 sedan 18:00-23:00

Detta är ungefära tider. Jag kommer hålla mig till dessa om jag inte har annat för mig.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Absolut inte

Har du läst våra Regler? Det har jag.
Mvh

Blev inte så mycket, ska redigera imorgon och berätta om agerandet, formulerandet som chef osv.

Tillbaka