Accepterad DiffenKingen | Ban Överklagan (Saman)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Diffen

Aktiv Medlem
Meddelanden
971
Reaction score
62
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199130506518

Ditt Hex-ID: 110000145c07516

Vad är din discord tagg? DffenKingen#8864

Vem var det som bannade dig? saman

Hur lång tid var din ban? 9 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: ban bild.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror och vet att saman bannade mig för att jag gjorde fel, jag gjorde ett regelbrott, jag var helt enkelt lite småtrött där på kvällen och så, helt rätt bann annars.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var så att jag hade stulit en bil, jag åkte runt utan att med-rpa och utan att prata. Jag bara åkte runt medans ägaren av bilen sa att jag skulle hoppa ut, jag var vid polisstationen och stod där utanför entren. Sedan körde jag därifrån full fart och precis då kom en polis, jag körde full fart framför, det var sådan fart så att det räknas som copbait och inte rp. Helt fel av mig, jag gjorde tvärt emot vad det står i reglerna, jag ville ha polisens uppmärksamhet och bara dämde på i uppåt 200km/.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Absolut, det var helt rätt bann, jag var trött på kvällen, jag hade vart iväg och kom hem någon timma innan och bestämde mig för att rpa. Dumt val säger jag nu, riktigt dumt. Jag hade inget att göra, så jag snodde en killes bil, vägrade hoppa ut. Jag hade tråkigt, jag orkade inte rpa på min vanliga karaktär så jag gjorde en ny och lallade på. Det jag inte visste var att jag skulle bli brandchef idag, jag skulle aldrig lallat om jag visste det, då vill jag absolut inte riskera en bann. Allt jag vill just nu är att gå in och rpa som brandchef och jag har längtat efter denna position, jag vill vara den som styr upp brandkåren och visar nya möjligheter för alla medlemmar med en trygg arbetsplats, jag har väldigt stora planer för räddningstjänsten, jag hoppas verkligen inte att denna bann ska förstöra mina möjligheter att utveckla brandkåren. Bannen var ju 9 dagar lång, det betyder att den är fram till sportlovet, på sportlovet ska jag åka iväg och det hade varit väldigt synd om jag inte fick rpa som brandchef innan jag åker till fjällen på sportlovet. Då kommer säkert jobb ansvariga också tycka att jag är en dålig chef som inte är in-game. Lördag kvällar är ju de roligaste rp kvällarna på veckan och det hade varit superkul att få komma in som branchef denna lördagkväll och visa att jag har tagit lärdom efter min bann.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vissa banns var så länge sedan men jag kommer ihåg min senaste, det var en sv bann av en servervakt. Såhär gick det till, jag hade precis varit med om en bilkrock, sedan transporterades jag till sjukhuset och fick därifrån vård av svet lana. Jag rpade på att jag hade nack krage och var lite smått skadad, sedan tog jag av mig min nack krage och sprang därifrån, därefter blev jag bannad för powergaming. Eftersom jag sprang när jag vart med om en bilkrock.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Självklart hade jag kunnat göra det. Jag var som sagt trött, trött efter en lång skoldag och jag hade varit iväg och kom sedan hem och bestämde mig att rpa. Även fast jag egentligen inte orkade, jag ville inte rpa på min vanliga karaktär så jag gjorde en ny och bara lallade på den karaktären. Väldigt dumt och onödigt skulle jag säga. Jag skulle egentligen inte rpat alls, jag kunde bara ha gjort något annat än att gå in på unive.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut, jag har tagit stor lärdom efter bannen och vet till hädanefter att jag inte ska gå in och rpa när man är lite trött och egentligen inte orkar. Det kan leda till dåliga saker som en i detta fallet en bann. Det ska inte upprepas och man lär sig nya saker hela tiden, detta har jag tagit stor lärdom av och nu har jag lärt mig det också.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka