Nekad DiffenKingen | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Diffen

Aktiv Medlem
Meddelanden
971
Reaction score
62
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199130506518

Ditt Hex-ID: 110000145c07516

Vad är din discord tagg? diffen8864

Vem var det som bannade dig? lallish

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: IMG_0642.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att jag blev bannad eftersom mitt agerande bröt mot communityns regler och riktlinjer. Genom att köpa ut ett vapen till en icke-medlem, bröt jag mot förtroendet som communityn har i sina medlemmar och det kan ha skapat en farlig situation. Jag inser att detta var en allvarlig överträdelse och jag är redo att ta ansvar för mina handlingar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade köpt ut ett vapen som polis och därefter gett det till en icke medlem, som jag därför fick sitta i ett support samtal på grund av, där lallish sa att jag skulle få en p-ban och aldrig få komma tillbaka. Jag ångrar mig verkligen och vill verkligen komma tillbaks till Unive.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag är medveten om att detta var ett övertramp och jag är redo att ta ansvar för mina handlingar - det var en korrekt ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har ej blivit bannad på lång tid, mina förra bans har varit ganska milda.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat agera annorlunda genom att följa communityns regler och riktlinjer från första början. Istället för att köpa ut ett vapen till en icke-medlem, borde jag ha lärt icke medlemen serverns regler och att det är förbjudet att göra så. Jag förstår nu att mina handlingar var oansvariga.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har definitivt lärt mig en värdefull läxa efter min ban. Jag inser nu hur viktigt det är att följa communityns regler och riktlinjer. Jag är fast besluten att göra bättre val i framtiden och arbeta för att återvinna communityns förtroende om jag får en andra chans.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår det. Tack för att ni tog er tid att läsa mitt svar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka