Inaktuell DiffenKingen | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Diffen

Aktiv Medlem
Meddelanden
971
Reaction score
62
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Ditt discordnamn: diffen

Ange ditt födelsedatum 2 Mars 2009

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag ska bli staff eftersom jag är mogen och är redo för en bra utmaning. Samt jag vill utveckla Unive genom att vara aktiv både in-game och i discordservern. Jag vill att alla medlemmar ska vara nöjda med staffteamet och mig. Mitt mål med detta är att få Unive bättre än någonsin, få alla medlemmar att vara nöjda med mig, få feedback som kan hjälpa mig, vara snabb med att hjälpa någon och försöka vara snabb i /help och /report. Egentligen allt som en straff ska göra vill jag vara bäst på.

Om jag skulle bli heller så skulle jag sikta på att försöka bli jobbansvarig eftersom jag vet hur det är att vara chef på ett jobb då jag är det nu och då vet jag att man behöver mycket hjälp från jobbansvariga med olika problem eller liknande frågor. Jag tycker att jobbansvariga är väldigt bra och snabba med hjälp just nu och jag hoppas att andra tycker det också så jag vill gärna vara en del av teamet. Som jobbansvarig vet jag hur dem anställda är och den hjälp dem behöver så jag hoppas att jag kan göra alla anställda nöjda. Jag vill lära mig mycket av Karimooo också eftersom jag tycker att han är en väldigt mogen och väl tänkande jobbansvarig. Jag tycker även att det är väldigt viktigt att hålla koll på cheferna för dem olika företagen, så att inte någon chef tror att dem kan vara inaktiva utan att åtgärder ska tas. För att undvika att avsätta en chef så vill jag hålla cheferna igång genom att t.ex. skicka ett meddelande med aktivitetskontroll eller kanske att aktiviteten måste höjas. Sedan forumet är också viktigt när man är jobbansvarig, eller också såklart viktigt allmänt som helper. Men som jobbansvarig så vill jag hålla koll på chefsjobbansökningar och se så att det inte ligger några gamla obesvarade ansökningar. Som staff skulle jag vara mogen och agera väldigt professionellt då jag har bra koll på hur man ska agera.

Några bra grejer man ska tänka på när man t.ex. sitter i support med en spelare kan vara att man alltid ska ha en bra ton, man ska förklara väl, man ska alltid vara trevlig och man ska aldrig vara otrevlig och t.ex. lämna samtalet eller ignorera och hoppas att det löser sig. Då kan man ju bara skita i att vara Staff om man inte vill hjälpa till för det tolereras absolut inte. Jag själv strävar efter att utveckla mig själv och jag tror att rollen som helper verkligen kommer vara roligt att verkligen få hjälpa till och ta större ansvar för Unive. Som helper skulle jag vilja vara en förebild och inspirera andra medlemmar så att dem också kanske kan förändras och vilja driva Unive framåt. Unive är redan på en bra nivå med hög RP och vänliga och kompetenta medlemmar och Unive är ju på väg att bli större hela tiden eftersom det bara väller in nya spelare varje dag som ansöker till medlemmar och blir en del av detta. En nannan andeldning är för att jag vill få bort folk som är här bara för att lalla och inte vara seriösa.

Det hade även varit kul att vara RP ansvarig eftersom det skulle vara kul att hålla koll på RPn och få bort folk som bara lallar och inte spelar seriöst. Jag vill verkligen utveckla detta community och ta Unive till dess bästa någonsin och vara den bästa staffen. Och nu när det snart blir lov så hade det varit kul att vara helper för då kan jag ta det på största allvar och göra mycket tid för det. Så helper rollen skulle innebära supermycket.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att vissa medlemmars RP kan sjunka till en för låg nivå vid olika scenarion där man rollspelar dåligt bara för att kunna få ut något av scenariot.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Man får bli hårdare, ta upp det när folk inte förstår. Ta hårda åtgärder så folk äntligen kan lära sig.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är viktigt, så medlemmar känner att det finns bra staffs på servern.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Varje dag ca 2 timmar eller mer

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan Juli 2022, innan min ban.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har varit staff förut flera gånger, det har inte gått vägen. Men nu är jag redo att satsa och vara kvar som staff.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej.

Sätter denna på ”inaktuell” då en rensning sker. Var vänlig och skicka in en ny staff ansökan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka