Accepterad DiffenKingen | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Diffen

Aktiv Medlem
Meddelanden
971
Reaction score
62
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Vad heter du på discord? DiffenKingen#8864

Ange ditt födelsedatum 2 Mars 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar: 16:00-20:00
Helger: 16:00-23:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan 13e juli 2022

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Ej möjligt att bifoga bild för tillfället men jag har 15 banns.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift skulle jag säga är att underlätta för staff teamet, att underlätta för staff teamet är ett ganska brett ord. Underlätta för staff teamet betyder att man tar hand om serverns spelare, tar hand om små regelbrytare och lär dom att inte göra regelbrott genom en bann eller en kick. Staff teamet tar de större problemen och banns och servervakter är precis som det låter, en vakt för servern som hanterar de mindre regelbrytarna. En servervakt kan banna upp till 60 minuter och kan även kicka folk om det behövs, servervakter anser jag vara väldigt behövligt för servern då jag ser regelbrytare konstant. Kortfattat.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag ser regelbrott varje dag som sagt och det känns så hemskt att inte kunna göra något åt det, jag rollspelar som sjukvårdare och ni i staff teamet känner säkert till att det sker galet mycket lall vid sjukhuset och grymt dålig rp av folk. Därför vill jag ge spelarna lärdom och visa dom att dom inte ska rpa så genom att kicka eller banna dem. Även folk som vägrar med-rpa när de är döda, om jag som sjukvårdare kommer fram och gör t.ex. /me kontrollerar hens puls, då händer det ibland att personen vägrar rpa och svara med /me och det är också ett regelbrott, det bryter mot regeln failrp. Ungefär.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det kan vara att man t.ex. revivar sina vänner i en skottlossning mot ett annat gäng för att vinna scenariot. Att man är döda och en servervakt revivar hela gänget för att hinna ifatt det andra gänget inan dom åker därifrån. Det är grovt regelbrott
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top