Accepterad Diffen | Medlem ansökning [] [Mrking]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Diffen

Aktiv Medlem
Meddelanden
971
Reaction score
62
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? diffen8864

Vad är ditt födelsedatum? 10 Januari 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Göran Olsson, 31 år.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Glad, vänlig och framåt.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag är Göran Olsson och är född och uppväxt i Rinkeby, Stockholm. jag är 32 år gammal och när jag var liten så blev jag pistolhotad. jag var alltid lite bråkig som liten, jag var absolut inte favoritbarnet varken i min familj på 7 personer eller i min skolklass. jag gillade ofta att gå utanför skolgården och vara med äldre grabbar och en gång så gav de mig en cigg så jag provade och tyckte det var gott men jag fortsatte inte röka, jag var ju bara 9 år. när jag blev lite äldre runt 11 år så blev började jag bli lite olydig och började göra grejer som att spraya graffiti överallt, var kaxig mot polisen och att röka vape. min mamma hann ju knappt bry sig om mig eftersom vi var 6 pers i familjen och jag hade tre småsyskon som hon behövde ta hand om medans hon jobbade. Jag fick ju till mestadels klara mig själv varje dag. jag hade ju bara mina kompisar och vi var ute varje kväll och gjorde hyss, en gång snodde vi en moppe. när jag började bli mogen och var 17 år gammal så tänkte jag att jag skulle börja ta tag i mitt liv genom att börja extrajobba med att klippa folkgräsmatta för 300kr per gång. Ännu några år efter så hade jag klarat att tagit ett lån och köpt en lägenhet. jag letade jobb väldigt länge och det var ju svårt eftersom jag hade några prickar i brottsregistret från när jag var i tonåren. efter några månaders sökande fick jag äntligen ett riktigt roligt jobb som gruvarbetare. Att vara gruvarbetare var såklart inte mitt drömjobb och jag planerade inte att arbeta som det länge till. Mitt drömjobb är att jobba inom det jag älskar mest, fiske´. Att bara vara ute på havet och fiska lax, helst i Norge där man kan leva på det. I framtiden vill jag flytta till norra Norge och jobba som fiskare, gärna ha med en hund men helst bo ensam som människa. På fritiden gör jag inget annat än att fiska och vara med djur. Det är mina största intressen jag har. Jag har alltid varit svag för djur, det är hemskt allt som händer i världen där det utförs djurförsök och liknande. Fiskar har jag inget emot att skada, att dra en krok i munnen på de eller nåt. Det är okej. Men mitt liv är absolut inte som jag hoppas att det ska bli just nu, jag har mycket att jobba på.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Rolig RP som är vinnande för alla parter och bidra med en hög standard till servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för det som är realistiskt i ett scenario och inte bara för att man ska vinna scenariot själv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? FearRP, att man ska spela rädd i ett scenario där man skulle varit rädd IRL. Powergaming: När man kanske gör saker som inte är realistiska, om man t.ex. kör in i ett träd med en bil och sedan inte rollspelar på skadorna utan bara åker därifrån.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nepp.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka