Accepterad DiegoD | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

DiegoD

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/BangBongo/

Ditt Hex-ID: 110000142de6e98

Vad är din discord tagg? Bongo#0031

Vem var det som bannade dig? Moberg

Hur lång tid var din ban? 1 Dags ban

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in?

Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive
◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥
BanID: bjtkpv
Anledning: Powergaming, blir påkörd och RPar ej på sina skador
Går ut om: 0 dagar 19 timmar 11 minuter
Placerad av: Moberg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag blev vdmad och sen de såg i klippet att jag sprang, men jag råkade som sagt, min knapp är bindad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi var mitt i ett scenario sen jag blev vdmad, och då blev jag bannad i 1 dag. Och det var inte bara jag som blev bannad det var en till vän också, han blev unbannad men inte jag?

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Vad jag ser det, var det som en felaktig ban för jag tror att staffsen missförstog, han trodde jag ville springa fast jag hade bindat min knapp som sagt.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej nej, har inte blivit bannad förr.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte binda min knapp till att springa, för jag binda W till att springa. och då förstår jag varför jag blev bannad för "inte rpa skadan när någon vdmade mig"

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte binda min knapp till att springa samtidigt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Senast ändrad:
Tillbaka