Accepterad Diego | Whitelist ansökning

• Trådskapare Trådskapare Diego
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Diego

Gäst
Användarnamn: Diego

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199062215985/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? DiegoForLife#1337

Vad är ditt födelsedatum? 21 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktärs namn är Diego Hernadez och han är född 1996 den 21 maj. Han är 24 år gammal. När Diego var 12 år gammal så hamnade han i sin första skottlossning. Han bodde i ett kriminellt område. Detta området var känt för mycket skottlossningar. Efter skottlossningen förändrades hela hans liv och han blev kriminell i 16 års ålders. Diego började ta droger och började sälja droger tex cannabis. Diego hade många fiender som hade hotat honom i dom yngre åren han funderade på att ta revange. Diego gick med i ett gäng. Han började med småjobb för Gänget men efter alla dessa småjobb så kom han med i den större ligan. I den större ligan började Diego mer grova brott som misshandel rån hitman jobbs. Diego ville såklart inte bråka med någon annan utan anledning han vill skaffa så många nya vänner som möjligt så han blir omtyckt i stan. Diego kommer att försöka tjäna pengar så fort som möjligt så han kan överleva under månaden. Diego är väldigt lojal mot dom han tycker om och nära vänner. han backar dom i vad som helst . Han hjälper skulle bara sina vänner med en anledning. Men annars kommer han inte göra något. Diego har planerat i framtiden att hoppa ur alla dessa kriminella kretsar och börja om livet på nytt och fixa lagligt jobb. Hans plan är att börja jobba på Mekonomen redan när Diego var 12 år fattade han intresse för bilar/motorcyklar. Han har alltid velat starta upp eller äga ett företag sedan har var 12 år gammal. Så nu hoppas Diego att han kan skaffa många nya vänner och ha ett bra liv! Diego gick fordon i gymnasiet så han har mycket kunskap angående fordon osv. Diego fokuserar på att få gott intryck med dom flesta personerna. Han vill bara ha det bra och hänga med sina Vänner. Diego är en allmänt social person och vill ingen någon något illa. Diego är också omtänksam och pratar med andra om dom känner något.

Varför ska just du bli whitelistad? för att jag kan Rpa kan vara aktiv

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för jag vill ha roligt Rp med vänner Rpa hittar nya folk inom Rp lära mig mer inom RP

Hur många timmar har du på FiveM? 516+

Hur hittade du Multistaden? jag hittade den för länge sen när jag först började på FiveM

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? ja en felaktig ban och en för lootar poliser och springer från staffs

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Färjestaden,Swedish criminals, slutade nyss på en 18+ server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka