Accepterad Diego | Whitelist ansökning [Estrax] [brillmuppen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lyckan

Medlem
Meddelanden
62
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198256945850/

Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus Lycke

Vad är ditt discord namn? Maggan101#5423

Vad är ditt födelsedatum? 19 December 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Diego Alejandro Martinz Olivares, han är 20 år gammal och gillar att åka bil, hänga med kompisar och sälja bilar och ha det bra, han har en dröm att bli bilförsäljare men om det går snett någonstans har han en second plan vilket är att ansöka som securitas, hans föräldrar dog när han var 16 så dem senaste 4 åren har han varit ledsen men hans kompisar har alltid funnits vid hans sida och hjälpt honom genom dem svåra dagarna, hans vänner är dem enda han har och litar alltid på dem.

Varför ska just du bli whitelistad? jag ska skapa bra scenarion och hålla mig ifrån bankrån och sånt. jag kommer följa reglerna inte åka runt och vdma rdma och copita jag lyssnar alltid på staffs och kommer göra mitt bästa på servern. jag hoppas att jag får komma in på denna servern då den verkar som en extremt bra server. så om jag kommer in så ska jag göra allt som krävs för att bli en bra rpare jag kommer spela med sunt förnuft. målet är att bli framgångsrik på servern

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag gillar servern och gillar folket på servern också. Jag vill bli whitelistad för att kunna utveckla mitt rp som t.e.x söka jobb. Samt tycker jag att rpn på den här servern är bra och verklighets anpassad och roliga karaktarer man kan rpa med.

Hur hittade du Multistaden? Ja, jag har haft den i min dc jävligt länge och tänkte att jag kunde lika gärna försöka bli whitelistad

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt och skapa bra scenarion och att inte rpa dåligt

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelade på FärjestadenRP men tog en paus därifrån

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka