Accepterad Diego | Medlem ansökning [Abdi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lyckan

Medlem
Meddelanden
62
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198256945850/

Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus

Vad är ditt discord namn? Diego<3#6666

Vad är ditt födelsedatum? 19 December 2006

Berätta om din karaktär. Lukas Simonsson Min karaktär heter Lukas Simonsson och är en man på 24 år. Lukas föddes i Sverige år 1995 och bodde där med sina föräldrar och hans bror. Han och hans familj har bott i sverige hela deras liv, Lukas föddes i Göteborg Hisings Backa, Han har i hela sitt liv försökt att undvika dåligt omgänge så han inte blir som dem och börjar röka, ta droger och mer. Men när han började i skolan där så blev han mobbad för hans hy och att han inte kunde prata flytande svenska. När han började i 6an så började han gå till gym och träna för att bli stark och för att folk skulle sluta reta honom. Såklart ändrades inget eftersom att det tog lång tid för han att kunna se skillnad på honom så alla fortsatte tills den dagen man kunde se det han jobbat länge för och dem slutade för att undivka problem med honom. Han började sen möta på folk som var äldre än honom och dem fick honom att gå till det "kriminella" livet och han började göra dåliga val och tog droger. Sen han var 17 tills 24 så har han alltid gjort dåliga val och kan inte sluta för att det var för framkallande och gjorde det svårt att slåta så han gav upp med att försöka sluta med funkade aldrig

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag spelat här innan och vill spela här igen för jag gillar communityt och vill vara en del av det och ha roligt och träffa nya människor och kanske till och med gamla vänner på Multistaden.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att jag gillar servern och gillar folket på servern också. Jag vill bli whitelistad för att kunna utveckla mitt rp som t.e.x söka jobb. Samt tycker jag att rpn på den här servern är bra och verklighets anpassad och roliga karaktärer man kan rpa med.

Hur hittade du Unive? Jag kom nyss tillbaka från en ban och vill spela på servern och ha roligt

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skapa roliga, långa och väl utvecklade scenarion där det är roligt för både parter, vill kunna träffa nya människor Ingame och få nya vänner som jag kan rpa med.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha roligt och göra roliga scenarion där det är roligt för både parter och att jag inte rpar för att vinna alla scenarion eller för makt och pengar

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte för tillfället

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Din whitelist ansökan har godkänts
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka