Nekad Diego Daputa | Ban överklagan[valle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Diego Daputa

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/BloopTheBloopz

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Bloopz

Vad är din discord tagg? DiegoD#0031

Vem var det som bannade dig? Ax3l

Hur lång tid var din ban? 7 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Någon fordons bil blev stulen något sånt, som jag inte var med om.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet faktiskt inte, jag var inne i servern sen så tänkte jag gå ut in real life och käka så kom jag tillbaks, och där hade jag blivit bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som sagt jag hade leavat servern och blev inte bannad i servern, för jag leavade som vanligt och när jag skulle joina så hade jag blivit bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag lämnade servern som vanligt och sen efter när jag hade käkat klart så tänkte jag joina servern och då såg jag att jag var bannad.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bara bannad för att jag var uppkäftig om den admin som inte "hade tid och hjälpa till".

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vad menar du, blev felaktig bannad?

Har du lärt dig någonting efter din ban? Hahahaha, liksom va ska ja lära mig efter en felaktig ban?

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka