Accepterad Diego | Ban överklagan[Valle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lyckan

Medlem
Meddelanden
62
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198256945850/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Marcuss

Vad är din discord tagg? Marcuss#5423

Vem var det som bannade dig? Jag vet inte exakt vem

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? "Lallar"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att dem trodde att jag lallade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kollade ett par klipps på medal och hörde sen ig ett barn och en kompis och sen slog barnet min kompis och jag slog tillbaka och sen gick vi därifrån och efter typ 30 sekunder försvann barnet och blev bannad och sen blevg jag bannad för att jag tydligen "Lallade"

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig eftersom att jag inte sewr något fel med det vi gjorde.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för rdm för typ 5 månader sedan och det lärde jag mig av, sen blev jag bannad av en skit support för ungefär 10 månader sedan, och sen blev jag bannad för typ 3 månader sedan och kommer it ihåg varför

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inget

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka