Nekad Diego Alejandro | Whitelist ansökning [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maggan101

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198256945850/

Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus

Vad är ditt discord namn? Maggan101#5423

Vad är ditt födelsedatum? 19 December 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter diego alejandro martinez olivares och är 20 år gammal, han gillar att hänga med kompisar och köra runt, han har haft ett bil intresse sen han var liten och vill antingen jobba som bilförsäljare eller mekaniker, när han var 16 år gammal dog hans föräldrar i en bil krock, han blev ledsen av dem dåliga nyheterna men insåg att gråta inte kommer hjälpa det, han har därför försökt att undvika det så mycket som möjligt.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag skapar bra rp scenarion och rpar inte för makt eller pengar, jag är bra på rpa och lär mig snabbt av misstag.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag gillar servern och gillar folket på servern också. Jag vill bli whitelistad för att kunna utveckla mitt rp som t.e.x söka jobb. Samt tycker jag att rpn på den här servern är bra och verklighets anpassad och roliga karaktarer man kan rpa med.

Hur hittade du Unive? Kom nyss in efter 3 månader ban som egentligen var perma

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och inte rpa för makt å pengar

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, inte för tillfället

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka