Nekad Diego Alejandro | Ban överklagan [Flame]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maggan101

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198256945850/

Ditt Hex-ID: 110000111aefaba

Vad är din discord tagg? Maggan101#5423

Vem var det som bannade dig? vet ej

Hur lång tid var din ban? Det var på discord

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? You are banned from this guild

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag spammade "Färjestaden är bättre" i chatterna

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. JAg satt i en polischatt för att vara exakt och vi var på ett scenario och min dator började få fps drops och då krockade jag och blev sur och trodde det var serverns fel. När det egentligen var min dator.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var fel av mig eftersom att jag borde ha tänkt efter lite på att det inte var serverns fel utan min dators fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. På dcn har det varit för att jag spammade färjestaden är bättre, att jag hade blankt namn, och något mer jag inte kommer ihåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut, jag hade kunnat tänkt efter och inte börja skriva att en annan server är bättre än den andra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka