Diego Alejandro | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maggan101

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus

Vad heter du på discord? Maggan101#5423

Ange ditt födelsedatum 19 December 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Schema:

Måndag: 15:00 - 21:00
Tisdag: 15:00 - 21:00
Onsdag: 15:00 - 21:00
Torsdag: 15:00 - 21:00
Fredag: 15:00 - 03:00 om inte mer
Lördag: 15:00 - 03:00 om inte mer
Söndag 15:00 - 21:0

Berätta om dig själv Jag är en tonåring som brinner för fivem just denna server också Jag älskar roleplay och jag gillar just denna server för folket kan hitta där de tillhör alltså att det finns plats för alla här denna Community börjar bara bli bättre och bättre men lite sakta och jag vill va en del av denna super bra servern och juste är en jätte snäll hjälpsam kille som gillar spel och kommer aldrig göra nått för o förstöra kommer alltid va där och hjälpa och ta väll han om allt och alla det lovas från mitt hjärta!!!, Har alltid gillat och hjälpa folk och vara snäll och som sagt har vart support innan så det e mycket lättare för mig nu. men iaf Jag gillar denna server jätte mycker gillar allt om den folket Community bara så därför försöker jag för bättra den, så mycket som möjligt!!!

Vad skulle du göra om du blir staff? skulle göra så mycket jag kan för att bli support, och har gjort allt jag kan men som sagt -
En dålig början och visste inte så mycket om regler och sånt med tiden och mina misstag har jag lärt mig så mycket och Jag skulle
Gjort så mycket om jag skulle bli support igen jag är ganska erfaren med support om nån vill typ snacka med nån högre än mod sr.mod
då skulle jag vissa de till ticket eller försöka få tag på philip eller quirks eller fråga om det e nått jag kan hjälpa dem med, och självklart.
skulle jag innan jag försöker få tag på de skulle jag ha frågat vad handlar det om och om det e nått de inte vill berätta om Då skulle försöka
få tag på de eller tex. om nån har problem en felaktig ban skulle jag fråga de om vad det står när de försöker komma in i unive om det e nått jag inte kan fixa så skulle jag försöka få tag på den som bannade honom och fråga varför han hade blev bannad. och om det e nått som e hans fel alltså den som blev bannad då så, skulle jag väg vissa de till unive.se unives Egna forum där man kan söka om saker eller göra banöverklagelse. Jag skulle bara göra så mycket jag kan jag har vart support i typ 5 dagar alltså förr jag kan liksom allt om sånt och detta betyder mer än vad alla tror annars skulle jag bara gett upp länge sen,

Hur länge har du spelat på Unive? Totalt kanske spenderat 1 månad i timmar.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Jag vill bli support just för att jag gillar och hjälpa folk så himla mycket, och att förbättra mig igenom allt hard work i resan för jag har testad och hjälpa några och de tycker själva att jag va bra på det med support och liksom bara att försöka hjälpa alla så mycket som mjöligt!.. Och som sagt har vart support innan så jag testade på och det va det bästa det va skit kull ville aldrig skulle men fick inte den chansen jag behövde tycker jag själv men det tyckte inte många men asså det va några som försökte få mig bli av med min support för jag va liksom den nya och dem ville helt inte att jag skulle vara kvar inte de som bestämde dock dem som jag jobbade med och några som spelare jag tycker fortfarande jag gjorde skit bra och det va bästa känslan och det va det jag letade efter det va bara så Jag sp därför vill bli support Igen!.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Genom att Hjälpa alla på 1 försöka hjälpa dom om de är så att dom har nått som behövs o kollas igenom elr nån felaktig ban eller bara hjälp om de är ny här men känner sig lite lost elr utanför så kommer jag alltid och finnas där för alla!!. det jag pratade med philip om och den bra bilden några i staff teamet då menar jag typ andra supports och d dem fick rätt bild jag försöker och det kommer jag ftf göra, Ändå om jag inte blir support nu kommer jag ABSOLUT!! inte ge upp det är min dröm och mitt mål e att verkligen va en lojal och framsättande sida av mig för att jag vill hjälpa unive till o bli till den bästa server VIKTIGAST bästa Communityn

Har du några tidigare erfarenheter? Ja va support i 2 veckor typ va jag minns kan allt med banna folk godkänna kan regler vet om nån i staff teamet håller på och är korrupt då vet jag vad jag ska göra jag tycker jag va bra support men hade en dålig början. men jag Har ganska mycket erfaren som sagt jag va support och jag lärde mig allt och jag vill fortsätta för jag gjorde så bra av mig men det va lite misstag jag gjorde som jag nu har fattat och jag kommer absolut inte göra det nästa gång jag blir support hoppas nu att jag får den ´chansen jag letar efter för vet att jag kommer göra jätte bra!, av mig för discorden server unive forumet och för alla sopm spelar tro mig d allt jag vill att hjälpa till!!,...

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /noclip (då flyger man runt och är onsynlig och då har man möjlighet att specca folk osv)
/goto (id) då teleporteras man till dens id som t.ex någon reportat så ser man deras id och drar till den personen.
/tpm (då tp´r man till sin marker man lagt ut på kartan)
/freeze (du fryser man en person exakt i den positionen dom stog i innan man skrev freeza
/sqlban [id] [anledning] [dgr] men ksk ej är den ordingen men det står ju när man skriver sqlban och det är iallafall så man bannar ej person
/sqlbanoffline då bannar man en som är offline och om man vill hitta deras perm id så skriver man /sqlsearch sen dens steam namn t.ex så kmr perm [id] upp!
/sqlunban [hexid] då unbannar man en som tidigare har blivit bannad men bara om dom gjort en ban-överklagelse
/bring [id] då drar man en annan person till sig
/revive [id] då får man dom till full liv igen men man får ej abusa med det!
/toggleid då ser man andras id så det är lättare att banna dom men jag rekomenderar /togglename så ser man id och steam namn ifall man vill ha deras perm id
/dv (då despawnar man en bil så den försvinner!)
/kick [anledning] då tar man dom till fivem sen skriver meddelandet som man gjort eller varningen!

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja, jag har lärt mig att det är bättre att göra ett misstag och lära sig av det än att inte göra något åt det.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar för tillfället bara på Unive.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Lätt aggressionsproblem, allstå ganska svårt att bli arg men när jag blir det blir det jätte illa

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka