Didrikou
Icke Medlem
- Meddelanden
- 15
- Reaction score
- 0
Ange ditt födelsedatum: 24 September 2008
Vad heter du på discord? LEN #2936
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 257 timmar
Hur aktiv kommer du att vara? varje dag efter skolan och på kvällen.
Vad heter du? Victor
Hur gammal är du? 13
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? ja jag simmar väldigt bra och kan dyka.
Varför vill du bli polis? jag vill bli polis så att jag kan hjälpa människor, rädda folk i nöd, se till att det är tryggt i stan. Att bli polis är för mig en dröm.
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att vara ärlig och schysst och trevlig mot kamraterna och hjälpa varandra.
Vad vet du om yrket i helhet? Polisen ska göra så att kriminaliteten minskar, upprätthålla lag och ordning. Man bär polisuniform och vapen.
Har du några tidigare erfarenheter? nej men har kollat mycket på youtube.
Hur är du som person? Jag är hjälpsam och trevlig, samarbetar gärna med andra, social och vet vad som är rätt och fel.
Är det något vi bör veta om dig? Jag tycker att det skulle vara roligt och spännande att bli polis.
Vad heter du på discord? LEN #2936
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 257 timmar
Hur aktiv kommer du att vara? varje dag efter skolan och på kvällen.
Vad heter du? Victor
Hur gammal är du? 13
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? ja jag simmar väldigt bra och kan dyka.
Varför vill du bli polis? jag vill bli polis så att jag kan hjälpa människor, rädda folk i nöd, se till att det är tryggt i stan. Att bli polis är för mig en dröm.
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att vara ärlig och schysst och trevlig mot kamraterna och hjälpa varandra.
Vad vet du om yrket i helhet? Polisen ska göra så att kriminaliteten minskar, upprätthålla lag och ordning. Man bär polisuniform och vapen.
Har du några tidigare erfarenheter? nej men har kollat mycket på youtube.
Hur är du som person? Jag är hjälpsam och trevlig, samarbetar gärna med andra, social och vet vad som är rätt och fel.
Är det något vi bör veta om dig? Jag tycker att det skulle vara roligt och spännande att bli polis.