Accepterad didrik13337 | Chef-jobb ansökan [Swedie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Grodann

Icke Medlem
Meddelanden
113
Reaction score
8
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? marja-lisa

Vad heter du IRL? Hampus

Vad heter du på discord? Cruzeed#1337

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? 420

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på jobbet för att jag vill att marja ska vara mycket mera aktivt. Och mer engaerand personal överlag just nu är det fyra anstälda och 2 som jobbar. Nu är det till och med en staff som har behövt jobba för att ingen jobbar. Jag har även ett stor intresse inom chefsjob. Jag vill bli chef när jag blir älddre så det hade varit kul att få testa. Och jag tror även jag skulle vara en väldigt bra och engagerad chef För nu jobbar jag på marja och är en av dem mest aktiva. Sen så hade det varit väldigt kul att vara chef.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? JAg har rätt så mycket erfarenheter inom just bilförsäljare. Jag har jobbat på ullakarins i 2-3 veckor innan det stängde och nu har jag jobbat på marja sen 08/01/2021 ovh har redan lärt mig alla bilpriser och modeler som finns i lagerm. På marja har det gått så bra så att chefen har lockat med att bli erfaren. Det är de flrsta erfarenheter jag har

Berskiv din karaktär? Min kartaktär heter didrik andersson, Han är väldigt bil interserad. Han är en glad person och veldigt trevlig. Men om han dricker alkohol så blir dte nästan raka motsatsen då kan han bli veldigt rädd och ledsen för att han var uppfödd i ett alkoohol missbrukar hem. Och hans föreldrar blev av med sina jobb pågrund avv att dem åkte bil och var berusad. Efter det hamna han på ett fosterhem som han inte alls trivdes på men han stanna där endå och gick i skolan för han triveds bra i skolan. Han gick ut skolan med inga betyg under c. Han vill jobba som bilförsälljare då, Sen flytade han tills staden unive och fick jobb på en bilförsäljjare han trives jätte bra där och älska sitt jobb nu vill han inte jobba på nåt annat ställe en på en bilförsäljare. Didrik är också väldigt social och inte rädd för att träffa ny folk. Han gillar att vara på ställen med mycket folk så han kan umgås. Didrik gillar inte heller att vara själv. Han vill altid ha folk omkrng sig.

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag som jag kan inprincip varje vardag och vissa helger Ska föröka vara så mycket hemma jag bara kan

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka