Nekad didrik13337 | Chef-jobb ansökan [Swedie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Grodann

Icke Medlem
Meddelanden
113
Reaction score
8
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? mekonomen

Vad heter du IRL? hampus

Vad heter du på discord? Didrik#1337

Hur gammal är du? 05a

Hur många timmar har du på Fivem? 300

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag vill att mekonomen ska vara mer drivet och aktivt hela tiden. För t.e.x jag som spelar mycket på kvällarna och ens bil går sönder är man körd eftersom mekonomen är nästan aldrig öppen. Om jag skulle bli chef skulle jag få mer aktiva arbertare. Och väldigt trevliga arbetare.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har inte så mycket erfarenheter. Men dem jag har är att jag är aktiv och även en bra ledare enligt mig själv.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter didrik andersson han är en bil intreserad kille som alltid har drömt om att få driva en egen verkstad efter hans pappa dog. Hans pappa hade en egen bilverkstad han själv så efter han dog ville didrik göra han stålt med att öppna en själv. Didrik han är också en väldigt känslosam kille men vågar inte utrycka det för andra. Han vill verka tuff inför andra så mycket han kan. Han har inte så mycket vänner men han får mer o mer vänner med tiden på grund av hans sociala förmåga. Hans sociala förmåga är väldigt bra.

Hur ofta kommer du vara inne? försöka att va inne varje dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka