Nekad didrik13337 | Ban överklagan (Rahimii)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Grodann

Icke Medlem
Meddelanden
113
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/didrik1234/

Ditt Hex-ID: https://steamcommunity.com/id/didrik1234/

Vad är din discord tagg? Didrik#1337

Vem var det som bannade dig? killety

Hur lång tid var din ban? 10 dagar men det är 50 timmar kvar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror inte att staffen inte såg hela scenen. För i början jagade personen mig. Jag gjorde självförsvar men sen överdrev det lite på slutet och då tror jag att han regarade på. Det var en annan dåvarande staff som var där och jag skrev till han i dc och han förståd varför jag gjorde som jag gjorde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var på piren innan hade jag bråkat med en kille då drog jag därifrån får att jag putade honom och gav han ett slag. För jag blev upprörd. Jag bytte kläder och förställde rösten (utan voice changer) för att dem inte skulle känna igen mig för jag ångra vad jag hade gjort. Jag kom tillbaka efter ett tag. Jag började hänga och prata med folk där. sen så kom jag för nära han jag bråka med (jag gjorde det för att få det till ett roligt senario) och råka säga hans namn han kallade på securitas. Utan att min karaktär märkte men vakterna kunde dock inte komma för att dom var i en annan scen. Sen kom en ny kille som jag inte hade pratat med innan fram och börja hota mig och vifta slag. Jag ringde securitas men dem var i en annan scen och kunde inte komma. Jag försökte springa därifrån men lyckade inte han fick in några slag på mig. Min karaktär var rädd för han ville inte bli nedslagen. Sen började vi slåss och han fick in ett par slag på mig och jag fick in det på honom. Efter ett tag så ramlade han ner på backen och jag slutade inte slåss för han försökte ställa sig upp. efter ett tag dog han/ kunna rpa att han blev knockad men svårt skadad. sen kom bannen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att det var en felaktig ban för att. Jag blev bannad för rdm. I reglerna står det att det betyder. Random Deathmatch innebär att man dödar någon utan anledning. Jag hade en anlidening att slå han som jag gjorde eftersom han för sökte slå mig först.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Innan har jag blivit bannad för powergamiming. Jag åkte i en bil vi skulle svänga va på motorvägen men vi hade för mycket fart och vi fick sladd och slog i vägrecket. Men då hade jag dsync så på min skärm så såg jag inte det och kunde inte rpa det. Från det har jag lärt mig att man vekligen måste rpa allt och se till att man inte har nåt lagg när man spelar på servern.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra anorlunda är att. Jag borde hopppat in i min bil och åkt därifrån och försökt att undvika han istället för att göra en allt förstår scen utav der. Annars hade jag kunnat sluta slå tidigare när han var nere på marken. För att han inte ska dö eller va allt för skadad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det jag kommer göra annorlunda är att inte slå så mycket som jag gjorde eller inte slå alls. Tex slå så att han bara ramlar och då dra därifrån eller försöka dra därifrån tidigare så det inte blir några slag alls

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka