Nekad didrik13337 | Ansökan till Servervakt [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Grodann

Icke Medlem
Meddelanden
113
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? hampus

Ange ditt födelsedatum 6 December 1906

Vad heter du på discord? Cruzeed#1337

Mellan vilka tider kan du oftast spela? på helger jag är hemma kan jag nästan spela helatiden helger jag inte är hemma på ingenting förutom söndag kväll. På lov o sånt kan jag spela hala tiden. På vardagar när jag har kommit hem från skolan kan jag spela.

Hur länge har du spelat på Unive? jag har börjat köra lite grann det här året men har börjat köra mer seriöst nu under sommaren och fansat för servern

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Det jag skulle gjort om jag blev servervakt är att jag skulle bli glad och sen lagt mer änu mer mer tid på servern. Och försökt få servern att hålla högre rp nivå då jag själv kan göra nåt åt tex lallare istället föe att skriva /report hela tiden.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? det är att få servern till mer seriös rp då det är många lallare och många som pratar halv ooc eller bara ooc och det tröttnar jag lätt på så då vill jag kunna göra nnåt åt saken iställett för aTT SKRIVA /REPORT

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Just nu jobbar jag på marja lisa ingame och trivs. där är det måånga lallare och folk som inte kan rp så bra. Så jag att jag skulle kunna lära rätt så många att rp när dem gör fel.

Varför ska just du bli servervakt? för att jag är väldigt aktiv på servern och sen så är jag ävern där det är mycket folk hela tiden så då märker jag ifall nån bryter mot reglerna som nån annan kanske inte ser.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att höja rp nivån i servern och se till att inngen bryter mot reglerna.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Det jag kan är /revive det är för att få nån död vid liv /kick id anledning för att kicka nån /svban id anledning trror jag /dv för att ta bort en bil

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja 2 gånger båda felban första var powergaming jag satt i en bil som crasha men då så hade jag dsync och såg inte det på min skärm så jag viste inte att jag skulle rpa det andera så var det för rdm det var en kille som försöte slå mig och jag slog tillbax senså var vi i en figth sen dog han och då blev jag bannad för rdm

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka