Accepterad Didrik | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Didrik.

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Användarnamn: Didrik

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198379713035

Vad är ditt namn i verkligheten? didrik

Vad är ditt discord namn? didrik#1467

Vad är ditt födelsedatum? 31 Maj 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Pierre och sedan liten har han alltid drömt om att bli polis. På senare år tog han provet för att bli polis men misslyckades. vad är lösningen då jo att bli ordningsvakt vilket han nu försöker att bli. Han är aggressiv och gör det som behöver göras för att få jobbet gjort.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för att jag älskar detta community som jag vill vara en del av och så tror jag att Pierre kommer att bidra mycket till detta community. Jag är också bra på rp och kan agera arg, ledsen och andra känslor i olika scenarion

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag bli whitelistad för att kunna få vissa job på serven och alltid ha en plats för att komma in på servern och kunna spela och ha kul.

Hur många timmar har du på FiveM? 13,4 timmar

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade den genom en kompis som rekommenderade den till mig

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Jag har blivit bannad på denna serven innan för att jag inte hade läst reglerna men har nu läst dem och vet vad man ska göra.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej bara på multistaden

Senast ändrad:
Tillbaka