Nekad Didrik | Medlem ansökning [!sp0ky_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Didrik

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Didrik

Vad är ditt discord namn? nogay123

Vad är ditt födelsedatum? 20 Februari 2001

Berätta om din karaktär. Jag heter Didrik Erlandsson och jag är 16 år gammal. Jag hade ingen pappa när jag var liten. jag är en glad och kreativ person och jag är snäll och jag tar alltid allt på alvar men självklart tar jag ju skämt. Jag gillar och vara bil mekaniker och laga bilar har jobbat med bilmekaniker innan så jag kan ganska mycket om de. Gillar också att vara polis för att jag vill stoppa allt gängkriminalitet så att man kan gå tryckt på gatan. min favorit bil är BMW m5a och jag vill bli framgångsrik i framtiden. och åka runt i en m5 a och bara rulla runt. Didrik Erlandsson bor i en liten villa i skogen för att Didrik Erlandsson gillar och vara lite gömd eftersom han är lite rädd.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra RP scener och ingen Failrp på något sätt. snäll och positiv person och kommer aldrig vilja Frpa på denna underbara server vill hjälpa er i staden och kunna spela så bra som möjligt och förstör aldrig för andra personer Rpar för att det är kul och vill utveckla mig själv som på riktigt vill ju bara ha så bra RP som möjligt, har gått runt lite i staden och kollat och alla RPar som jag vill ha det därför vill jag spela på denna underbara server.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? t.ex. ifall någon skulle dra upp en pistol mot dig så ska man ju självklart inte börja kaxa t.ex.. såhär (fucking idiot vad fan ska du göra) man ska liksom vara rädd och spela med dom t.ex.. som det här (förlåt vad gjorde jag för fel jag kommer alltid var snäll mot er och snälla kan ni släppa er jag lovar att inte gå till polisen) som det man ska liksom spela med motståndarna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja självklart! RDM rdm innebär Random death match om du dödar någon utan en anledning t.e.x. om jag skulle gå och skjuta någon för att deras röst låter konstigt det är RDM. VDM innebär vehicle Death match och det är om du använder en bil för att döda någon, som att du skulle köra på någon med din bil Det är VDM. copbaiting innebär att du följer efter en polis t.e.ex om en polis får ett larm och åker ner mot en gruva och du följer efter polisen för att du vill veta vad som har hänt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat rollspel vädligt mycket det är kanske 3-4 år nu och jag tycker att det är kul med rollspel därför har jag börjat med det.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag heter Didrik Erlandsson och är 16år gammal har redan berättat det mesta jag gillar också att löpa långt.

Nekad, Utveckla din karaktärs beskrivning och va kreativ när du skriver

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka