Nekad Didrik | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Grodann

Icke Medlem
Meddelanden
113
Reaction score
8
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Gripen taxi AB

Vad heter du IRL? Hampus

Vad heter du på discord? Cruzeed#7153

Hur gammal är du? 06a

Hur många timmar har du på Fivem? 660. 600timmar på unive

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på jobbet då jag vill att taxibolaget ska vara mer aktivet en vad det är just nu. I nu läget så är det nästan aldrig någon som jobbar på taxin. Jag vill ta ett ansvar att se till att taxin är MYCKET mer aktiv en vad den är just nu. För att se till att den ska va aktiv ska jag se till att jag anställer folk som är engarerade och aktiva. För att va säker på att dem är det så har man först en viss tid provanställning och ser hur bra dem jobbar ifall dem är bra behåller man dem efter den tiden och anställer dem. Ifall dem inte gör bra ifrånsig så avskedar man dem. Sen tycker jag ävern att perosonalen ska ha en bra socialförmåga så att bolaget får bättre rycket om sig. Jag gillar även att driva företag och är väldigt inreserrad om det. Jag vill även ta över min farsars företag senare.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Innan har jag varit chef på marja lisas på en annan karaktär så jag vet hur alla system funkar. jag slutatde där pågrund av att jag inte kunde göra så mycket för att mina anställda jobbade helatiden men här kan jag ochkså jobba eftersom det finns massor av taxis

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter gro petterson. Han är 26 år gammal. Han är en vädligt social person och gillar att prata med folk och hitta nya vänner. Just nu jobbar han på securitas men han tycker inte attt han passar in där. Gro hade en svår uppväxt han hade inte så många vänner men han hade ett litet gäng han va med. Dem flesta i hans klass brukade skratta åt han pågrund av att han har svårt att utala visa bokstäver som r och s. Men han bryrde sig inte så mycket om det han tyckte bara att dem var larviga. Men han hade det bättre hemma han både i en stor villa ute på landet med överklass föreldrar. Han har en mamma pappa syster och bror alla har flyttat hemifrån. Han älskar sin familj men träffar dem knappast men dem pratar facetime varjekväll när dem ska sova. Nu drömmer gro om att bli chef på Gripens taxi AB.

Hur ofta kommer du vara inne? ca 5 timmar på vardagar och på helger från jag vaknar ca 12-13 tills 01-05 på natten

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Glömde på erfarenheter att jag kan mycket om arbetslagar det är det jag jobbar med i skolan just nu

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka