Accepterad DIDI | Whitelist ansökning [SweWilliam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DIDI

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199027904543/

Vad är ditt namn i verkligheten? Daniar

Vad är ditt discord namn? STAY+#4703

Vad är ditt födelsedatum? 6 Januari 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en kriminell som vill gå med i ett gäng o han är en impulsiv men en snäll medborgare som är trevlig men har ett hett temperament mot dom som har attityd mot han. Han heter Didi Santiago och är uppvuxen på gatan o levt ett hårt liv så han tar allt liter mer seriöst än andra medborgare men han är ingen som kommer misshandla någon utan anledning utan bara dom som förtjänar de eller som gjort något mot han personligen.

Varför ska just du bli whitelistad? Vill kunna gå med i ett gäng o bidra med schyssta scenarion för både dom andra medborgarna och polisen för vill att det ska vara roligt för alla andra så som de ska vara för mig.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Vill kunna ha mer o göra på servern o göra riktigt roliga scenarion o kunna ha mera olika jobb o välja mellan om det kriminella livet inte skulle passa mig

Hur hittade du Multistaden? En vän spelar på den och rekommenderade den till mig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Bidra och spela roliga scenarion och förhoppningsvis lära mig något nytt om RP som ja kanske inte vet om.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej inte för tillfället men har spelat på Betongen RP ett tag men slutade

Vidare till muntlig intervju:)

Discord: Noel#2097
-------------------------------
WL- Ansvarig
------------------------------
Snabba svar i pm

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka