Accepterad Didde | Medlem ansökning [Dawgs]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Didde

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
10
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198349192928/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian

Vad är ditt discord namn? Didde#3135

Vad är ditt födelsedatum? 26 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Adrian Kjellberg aka Jocke på Falck är en riktig livsnjutare som älskar att festa och att mecka med bilar samt köra dom. Han fick sitt intresse om bilar av proffs mekanikern Theodor Kjellberg. Adrians föräldrar är kriminella. Men den vägen ville inte Adrian ta. Utan han tog sin egen väg.Adrians föräldrar närvarade inte så mycket vid hans uppväxt. Tillslut åkte föräldrarna in i finkan då bestämde sig Adrian för att flytta till en ny stad där han sen började jobba. Adrians jobbkarriär började på Saras då hans kusin var chef. Men på Saras gjorde Adrian inte någon nytta trots att han var bilintresserade. Efter det jobbade Adrian i ledningen på the palace länge och det tyckte han var roligt för han fick massa gratis sprit. Men livet gick vidare och Adrian började jobba på Falck och där trivdes han bra och gick under namnet Jocke på Falck och på den tiden var han hetast i telefonväxel! Nu rycktas det om att Adrian ska börja jobba på suziQ hos sin suggar daddy Peter Jöback

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag gillar att rpa och jag tror att jag kan bidra med en bra rp. Jag har varit medlem innan och skulle vilja bli det igen så jag kan vara en del av unive igen!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra rp nivån samt en bra stämning och förhoppningsvis många bra scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man alltid ska rpa i ett scenario oavsett om det gynnar dig eller inte så att rpn flyter på och så att det blir ett bra scenario för alla och så att det blir ett realistiskt scenario

Hur hittade du Unive? En kompis tipsade mig för länge sen

Tillbaka