Nekad Didde | Ban överklagan [Sligge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Didde

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198349192928/

Ditt Hex-ID: 1100001172e8ee0

Vad är din discord tagg? Didde#3135

Vem var det som bannade dig? lachy

Hur lång tid var din ban? perma

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? server diss

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För dom trodde att jag pratade illa om RP servern

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var en kväll och sugen på att rp:a! Det var massa restarts så man kom inte in på servern så jag satte mig i generellt och kollade. jag såg att det var många som klagade så jag skrev lite halvt på skämt typ något i stil med "kan inte skitservern funka" då syftade jag inte på unive utan på servern som gör att man kan spela unive! sedan tog det en stund och sen blev jag bannad från dc och sen när jag kollade någon vecka senare var jag permabanad på servern också

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag skulle säga att det var något mitt emellan felaktigt och rätt. jag kan förstå vad jag blev bannad för efter som att man inte får prata illa om servern och det vet jag efter som jag har läst reglerna och jag kan förstå att det verkade som att jag pratade illa om unive men jag menade inte rp servern på det sättet att rp servern var dålig. jag menade servern som gör att man kan spela på unive skulle komma upp och inte vara offline. så jag kan förstå att det skede ett missförstånd efter som att det var ganska otydligt skrivet och fel utryckt från min sida. Men jag gillar unive jag skulle aldrig prata illa om unive för jag gillar att rpa på unive🧡. så det var både dumt och otydligt skrivet och det tar jag på mig och står för! jag står för att jag gjorde fel även om jag inte villde någon illa.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har några få avstängningar när jag var ny på servern och inte visste hur man skulle rpa! så jag har några få avstängningar för typ lall samt RDM för att jag slog folk. Men jag vet ju att det var fel och jag skulle aldrig göra något liknade nu då jag vet att det är fel och jag har lärt mig att rpa bättre samt vad som är rätt och fel!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle kunna ha tagit det lugnt och väntat ut problemet istället för att lägga mig i då det inte hjälper något. jag skulle tänkt efter innan jag skrev i generellt samt tänkt efter på vad jag skrev så man skulle slippa missförstånd. tänka på att den tonen jag har när jag skriver till tex mina kompisar kan missuppfattas av andra personer som jag inte känner med det menar jag att jag skulle kunna hållt en godare ton och kanske frågat om problemet eller frågat om fler folk hade samma problem att man inte kom in på servern och som sagt efter det bara vänta och låta Philip lösa problemet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja i framtiden kommer jag tänka till innan jag skriver något så att jag inte skriver något dåligt eller skapar missförstånd. Samt hålla en lugnare ton när jag skriver då folk jag inte känner kan ta illa upp / missuppfatta när jag skriver saker i samma ton som när jag skriver med folk jag känner. men också om det blir massa restarts på servern så att man inte kan komma in ska jag ta det lugnt och låta Philip lösa problemet 😊Nu förstår jag också att det inte hjälper att skriva i chatten när det är något problem med servern. utan man får vänta och låta Philip göra sin grej!

Har du läst våra regler? Ja 😊

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja😊

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka