Accepterad Didde | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Didde

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198349192928/

Ditt Hex-ID: 1100001172e8ee0

Vad är din discord tagg? Didde#3135

Vem var det som bannade dig? lachy

Hur lång tid var din ban? perma

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? DC: server diss. Unive: Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är permanent avstängd från UniveBanID: ayycdv Anledning: Server diss Placerad av: lachy_131

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag gjorde ett dumt beslut att utrycka mig negativt om servern. Vilket jag ångrar!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var en kväll och sugen på att rp:a! Det var massa restarts så man kom inte in på servern så jag satte mig i generellt och kollade. jag såg att det var många som klagade så jag kastade ur mig i illska typ något i stil med "kan inte skitservern funka" Vilket var dumt eller rent ut sagt idiotiskt. sedan tog det en stund och sen blev jag bannad från dc och sen när jag kollade någon vecka senare var jag permabanad på servern också

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja det var mitt fel och det var otroligt dumt men också ganska omoget av mig även om jag inte vilde menade något illa så blev det fel och det tar jag på mig. jag förstår varför jag blev bannad, för jag vet att man inte får dissa servern för det står i reglerna. så jag gjorde fel och det var väldigt dumt och onödigt av mig och . Det var fel utryckt från min sida så jag får ta på mig den tabben. Men jag gillar att rpa på unive så det var bara dumt att jag skrev så och nu i efter hand kan jag inte förstå varför jag utryckte mig på det sättet. men som sagt jag står för att jag gjorde fel även om jag inte vilde någon illa. Det var ett dumt beslut som ledde till ett misstag. Detta är mitt första stora misstag och jag ångrar det verkligen!

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har några få avstängningar när jag var ny på servern och inte visste hur man skulle rpa! så jag har några få avstängningar för typ lall samt RDM för att jag slog folk. Men jag vet ju att det var fel och jag skulle aldrig göra något liknade nu då jag vet att det är fel och jag har lärt mig att rpa bättre samt vad som är rätt och fel!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle kunna ha tagit det lugnt och väntat ut problemet istället för att lägga mig i då det inte hjälper något. jag skulle tänkt efter innan jag skrev i generellt samt tänkt efter på vad jag skrev . Jag borde inte ha skrivit ett så arg meddelande utan helt enkelt bara tagit det lugnt. jag skulle helt enkelt hållt en godare ton och kanske frågat om problemet eller frågat om fler folk hade samma problem att man inte kom in på servern och som sagt efter det bara vänta och låta Philip lösa problemet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja i framtiden kommer jag tänka till innan jag skriver något så att jag inte skriver något dåligt eller elakt som dissar servern. Samt hålla en lugnare ton när jag skriver och istället frågat om problemet . men också om det blir massa restarts på servern så att man inte kan komma in ska jag ta det lugnt och låta Philip lösa problemet Nu förstår jag också att det inte hjälper att skriva i chatten när det är något problem med servern. utan man får vänta och låta Philip göra sin grej!

Som sagt jag har verkligen lärt mig en massa saker av denna bannen och jag ångrar det jag gjorde och jag förstår vad jag gjorde fel. Jag har varit bannad ett tag nu så jag har kunnat tänka igenom mitt misstag. Men detta var också mitt första stora misstag och jag ångrar det. Om jag får en till chans ska detta inte upprepas även om jag inte vilde något illa så får jag stå för mitt misstag då det både var dumt och onödigt skrivet. Så jag får skylla mig själv och bättra mig till nästa gång.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Tror inte att du tillhör Unive ifall du har kallat det för "skitserver", jätte onödigt.

Tror inte att du tillhör Unive ifall du har kallat det för "skitserver", jätte onödigt.
hej om du har läst så står det att jag ledsen för det jag skrev och att jag inte menade att unive var en dålig server utan det blev ett missförstånd för jag var otydlig och utryckte mig på ett så kanske inte smart sätt

hej om du har läst så står det att jag ledsen för det jag skrev och att jag inte menade att unive var en dålig server utan det blev ett missförstånd för jag var otydlig och utryckte mig på ett så kanske inte smart sätt
Hur som helst har jag nu taggat Philip så du får helt enkelt vänta tills han svarar.

Kommer ge både dig och Lagy en ny chans, ta vara på den.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka