Accepterad Didde | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Didde

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198349192928/

Ditt Hex-ID: 1100001172e8ee0

Vad är din discord tagg? Didde#3135

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: FiveM® by Cfx.re 2023-02-05 20_29_58.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Philip valde och banna mig för att jag dupade pengar. Vilket som strikt mot reglerna

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var för nästan ett år sen som en kompis visade en dupe för mig. Efter det så satte vi igång och dupade pengar detta höll vi på med i kanske en vecka innan tröttnade vi på det. Vi insåg att det var roligare och rpa vanligt men då var det redan försent och kanske en vecka efter att vi slutade dupa så vart vi bannade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var 100% mitt fel att dupa står det tydligt att man inte får göra på servern och jag var välmedveten om att duping skulle resultera i en prema ban och ut stägning ur unive communityn. Så philip gjorde rätt så jag kan inte klaga på något utan bara acceptera konsekvenserna. Mitt beteende var helt och jag hoppas på att philip kan ge mig en andra chans. När jag tänker efter på mitt beetende så kan det bara beskrivas som pinsamt! Att jag tog genvägar i rpn genom att dupea pengar är skämmigt det förstör liksom hela syftet med rp och jag tycker synd om alla som vi förstörde för bara för att vi skulle ha mycket makt och pengar. Efter att jag vart bannad så fick jag höra att alla pengar på servern behövde wipeas vilket verkligen är tråkigt att mina handlingar kunde få såna konsekvenser för alla på servern, och det vill jag verkligen be om ursäkt för, och jag kan tänka mig frustrationen hos alla som rpade på riktigt när pegarna behövdes wipeas för några få personers inklusive mig inte kunde sköta sig och bröt tydligt mot reglerna. Jag kan inte förstå hur jag tänkte att jag skulle klara mig undan mina handlingar. Det är verkligen respektlöst av mig både emot servern men framförallt mot Philip som gör ett väldigt bra jobb och nu när jag har varit bannad så har jag verkligen förstått hur bra server unive är och hur dåligt utbud det är på bra svenska rp servrar om man bortser från unive som enligt mig är den bästa.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 20+ gånger för typ lall, powergaming osv. Många av bannsens var från när jag precis började spela och jag har tagit lärdom av mina banns och försöker att inte göra om samma sak. Dom flesta bannsen har varit småsaker. Har blivit bannad en längre gång för att jag skrev något dumt i dcn, vilket var dumt. Har säkert missat något då det var typ 1-2 år sen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det finns mycket jag skulle kunnat gjort annorlunda! Det första och mest självklara saken jag skulle ha kunnat göra annorlunda var att inte dupa från första början. Som sagt innan så var jag väl medveten om hur grovt det är med dupeing och vad konsekvenserna för det är. Men jag gjorde det ändå vilket var riktigt dumt. En annan sak jag skulle gjort annorlunda är att berätta för staffs om dupen. Istället för att utnyttja något som jag visste för min egen fördel så borde jag ha berättat för Philip om dupen så servern skulle blivit en bättre plats men framförallt så att Philip skulle slippa wipea alla pengar. Att jag inte berättade om dupen gjorde så att philip behövde göra massa extra arbete och jag vet hur mycket tid han måste lägga ner på servern. Så att jag inte berättade om dupen var väldigt respektlöst. Jag borde ha gjort en massa saker annorlunda så att jag inte skulle ha blivit bannad och så att jag skulle slippa behöva sitta här och överklaga min ban. Jag kan lova att jag verkligen har förstått vad jag har gjort fel och har fått en helt annan syn på hur jag egentligen skulle ha gjort. Jag vill verkligen be om ursäkt för att jag inte var ärlig och berättade om dupen. Men jag verkligen komma tillbaka och rpa och börja om på nytt och glömma av det här dumma jag har gjort. Jag förväntar mig inte att jag blir unbannad men jag vill verkligen göra ett riktigt försök.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig väldigt mycket av den här bannen! För det första så ska man aldrig dupa det var 100% fel av mig och det är inget jag kan komma undan men jag vill verkligen säga att det är något som jag ångrar. Jag lärde mig att det är mycket roligare och rpa vanligt. pengar och makt är inte det som gör rpn rolig utan det är att rpa med andra och vara social. Detta märkte jag när jag blev chef på fastighetsbyrån det blev jag lite efter jag slutade dupa. Det är mycket roligare och rpa vanligt och faktiskt tjäna sina egna pengar ingame och jag önskade att det var det jag skulle ha gjort istället för att dupea. Innan jag vart bannad på unive så var det de ända jag spelade! Jag började spela på unive 2021 och kommer ihåg hur roligt jag har haft det på servern och det är jag verkligen tacksam för. Jag fick ihop typ 600 timmar på unive innan jag vart bannad och det var 600 roliga timmar. När jag spelade på unive så träffade jag många nya vänner. Jag vill verkligen komma tillbaka och spela för att jag har saknat gemenskapen på unive och man lär sig verkligen att unive är ett ställe där man umgås med människor och träffa nya vänner. Jag har nu snart varit bannad i ett år och jag har så insätt hur bra server unive är. Det finns ingen annan svensk rp server som unive! Jag är verkligen ledsen att min tid på unive skulle sluta på det här sättet med en perma ban det skulle betyda så sjukt mycket och få komma tillbaka till servern jag vill verkligen be om ursäkt philip men inte bara till Philip utan till hela serven! Jag har också lärt mig att när man bryter mot regler, kan det vara lockande i stunden men det kan ha allvarliga konsekvenser på lång sikt. Detta önskade jag att jag skulle ha tänkt på innan jag började dupa. Att jag bröt mot reglerna förstörde inte bara för mig själv utan för alla andra på servern också och det är jag sjukt ledsen för! Jag vill verkligen komma tillbaks och rpa igen, börja om på nytt och lägga allt det dumma jag har gjort bakom mig. Till sist vill jag verkligen be om ursäkt för de konsekvenser som serven fick på grund av mitt beteende. Jag vill verkligen komma tillbaka till unive det skulle vara så sjukt roligt och om det mot förmodan skulle hända så kan jag både lova dig Philip och servern att detta aldrig kommer hända igen från min sida!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka