Nekad Dickstrale | Whitelist ansökning [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dickstrale

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/doctormorris

Vad är ditt namn i verkligheten? Andreas Morat

Vad är ditt discord namn? Moraten

Vad är ditt födelsedatum? 4 December 1994

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Dick Stråle. Han är en hyvens man som ibland dricker lite för mycket alkohol. Han har haft en strulig uppväxt och det syns inte minst på hans för tidigt åldrade händer.
I Dick's tidigare liv jobbade han som mjölkbud och hade ett trevligt liv med sin fru och sin son Slatkov.
När Dick närmade sig 40år blåste det upp en skandal kring honom att han var en flatearther. Han blev av med allt han hade, både sitt jobb och sin familj.
Nu återstår det att se vilket liv Dick har framför sig...

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är en riktigt trevlig prick som kommer göra allt jag kan för att det ska bli en rolig upplevelse på servern. Om jag väljer den kriminella vägen så kommer jag bli en riktigt tuff tillgång till min president.
Skulle jag välja den schyssta vägen med ett svensson-jobb så kommer jag utföra det med ett leende på läpparna och alltid riktigt service-minded.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Det är väl uppenbart, ni har ju den bästa servern med det bästa communityt inom svensk RP. Mycket folk, schyssta moderatorer samt ett community som vill ha ett levande RP.

Hur hittade du Unive? Ni är störst i Sverige, kom igen.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill ha roligt dels med mina nuvarande vänner, sen vill jag såklart träffa nya vänner som jag kommer lära känna på ett helt nytt plan när man rollspelar.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej inte det.

Vidare till intervju, lycka till!

Vid Frågor Kontakta mig på DaBaby#0692

Whitelistad
Servervakt
DaBaby#0692
Öppen PM

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka