Nekad Dicamillo | Whitelist ansökning [Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Dicamillo

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198978000961/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ante

Vad är ditt discord namn? Dicamillo#6691

Vad är ditt födelsedatum? 9 December 1993

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Dicamillo och är 27 år. Han har precis flyttat hemifrån och vill satsa på sin musikkarriär och går därför runt och rappar och försöker ständigt att sälja sin musik till folk och även hitta folk som vill bidra till att få han signad av skivbolag. Dicamillo försöker framstå som farlig och kriminell men man märker snabbt att han inte är ett dugg farlig när han är bland riktigt farligt folk.

Dicamillo drömmer om en rapkarriär med flådiga bilar och snygga brudar men hans väg dit är mycket längre än vad han tror

Varför ska just du bli whitelistad? Jag spelade GTA RP innan gta 5 kom och hostade en egen GTA San andreas server för låång tid sedan med samma koncept där jag mer eller mindra gjorde alla regler till RP, så har väldigt bra koll på RP aspekten.

Jag älskar att träffa nya människor online och gör allt för att få en skön rp stämning med roliga sekvenser!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har aldrig spelat Fivem innan och har hört talas om denna server, att den ska vara väldigt bra

Hur hittade du Multistaden? Jag googlade faktiskt "bra fivem servrar sverige"

Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha kul, få folk att skratta och även träffa lite nya e-vänner:)

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.

Tillbaka