Accepterad Diaz | Ban Överklagan [Swifty]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Diaz

Välkänd Medlem
Meddelanden
142
Reaction score
488
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198290561380/

Ditt Hex-ID: 110000113afe964

Vad är din discord tagg? 306042540082200587,1diaz

Vem var det som bannade dig? Swifty

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-12-14 191803.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte rpade på mina skador.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var mitt i ett skottscenario och då blev föraren till min bil dödad så bilen gasade av sig själv

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det va utan tvekan mitt eget fel för jag Rpade inte på skadorna. Jag har nyss kommit tillbaks till rpande så jag har inte riktigt kommit in i det än. Inget att skylla på men jag va inte helt med på det hela när bilen bara stod och gasade.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 19 gånger totalt och vissa av dom är från staff arbete. Mina bans orsakades av att jag va ny och inte kunde rp riktigt och nåra som va typ förra året. Även nån som är felaktig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde reagerat på vad som hände och rpat med händelsen och även rpat på mina skador.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut jag har lärt mig av min ban. Detta kommer absolut inte förekomma igen det lovar jag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka