Accepterad Diana Banan | Ansökan till Servervakt [KleckeN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emmawh97

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
123
Reaction score
-11
Vad är ditt namn i verkligheten? Emma

Vad heter du på discord? Emmawh97#9982

Ange ditt födelsedatum 26 Maj 1997

Beskriv din dagliga aktivitet. Ett ungefär...
Måndag-Fredag: 17:00-00:00
Lördag: 10:00-03:00
Söndag: 10:00-00:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Mer än 1 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 6ggr, 3st är felaktiga (blev unbannad direkt efter)

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att vara en förebild för andra, hålla servern så seriös och ren som möjligt/förhindra framtida brott.
Javisst, alla begår misstag någon gång, vi är inte felfria eftersom vi är människor men man lär sig oftast av något av det.
Annars ska man nog tänka över att RP kanske inte är något för alla. Utan för de som verkligen försöker och kämpar för det.
Likaså minska på såna som begår regelbrott genom ge en varning /m anledning, kick eller ban beroende på brott och hur grovt.
Däremot ska det självklart inte påverka min RP, jag kommer fortsätta att spela som vanligt med sunt förnuft, fearrp och jag ska inte heller leta efter "problem", utan de ska komma till mig.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har tidigare varit SV och känner att jag fortfarande passar in, har koll på dess regler!
SUNT FÖRNUFT, FEARRP, RDM, VDM, COPBAIT, NLR, POWERGAMING, METAGAMING och COMBAT LOGGNING.
Vill inflika att jag inte blev av med min SV av någon specifik anledning utan blev automatiskt rensad och missade muntliga intervjun som pågick, därav skickar jag in denna skriftliga...

Att RPa som tjej går inte en hel dag utan sexuella trakasserier, ska jag behöva vara med SV eller Staff ig för att "försöka" ha roligt?
Oftast kommer det onödiga ord från vissa, andra förföljer en eller gör något "sexuellt" nära en.
Känner att /report, support eller skicka in klipps av Medal till forumet inte håller i längden.
- Absolut, staff gör ett kanonjobb men de har mycket å göra ändå.
Gäller också när jag RPar djur, vem går fram och sparkar på en hund utan anledning? På allmän plats dessutom.

Kan även alla kommandon:
/toggleid - se andras ID, bra att ha till bevis under klipps ifall någon staff eller annan vill se det
/sv - en specifik chatt för alla servervakter, där man tex kan fråga sv relaterade frågor
/revive - revva någon som tex blir RDM/VDM:ad
/dv - rensa tex fordon som står på olämplig plats
/kick - kicka tex någon som har /sme dagrömmer
/svban anledning, någon som begår brott och hänvisas att läsa reglerna på nytt

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och Abuse tycker jag går under samma regelbrott, vilket tyvärr förekommer och är totalt förbjudet.
Att abusa sina perms ger stora konsekvenser som att tex bli av med sina roller eller bli blacklistad.
Vi kan till exempel ta, ifall man är under ett skottscenario och väljer att "ressa" någon eller sig själv utan giltig anledning.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka