Accepterad DiabloBabo | Medlem ansökning [Rozin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DiabloBabo

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? erjon

Vad är ditt discord namn? DiabloBabo#4634

Vad är ditt födelsedatum? 5 April 2002

Berätta om din karaktär. Erjon El-Daesh år växte upp utan farsa har aldrig haft en fader figur i livet bara grabbarna var där morsan alkis Erjon var väldigt fattig som barn och behövde bekna för att överleva Erjon har aldrig gillat nån förutom arab guzzen inne på amos livs annars han hatar allt o alla han tyckte mycket om fotboll när han växte upp och tänkte följa drömmen att bli fotbolls proffs men mamma hade inte råd med klubbavgifterna sen dess har Erjon aldrig vart den fina pojken som han föddes som han strular med tjejer men tycker inte om nån han har hamnat i ett dåligt kompis gäng och kan inte ta sig ut men han har alltid haft sina bröder ali o hansho vid sin sida dom har alltid varandras ryggar och om nån testar dom så blir det konsekvenser och nu när Erjon är vuxen är han pengarkåt och gör allt för att uppnå dröm bilen men också barndoms drömmen så han grindar varje dag i det kriminella livet för att få pengar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan komma med idéer, hjälpa folk som behöver hjälp och vara en god medborgare. Kommer bidra till bra rp samt att göra mitt allra bästa att bygga upp serven och jag kommer att bidra med social rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Exempelvis om jag gör nu ett bankrån och blir jagad av polisen och tillslut blir fångad så ska jag fortfarande kunna sammarbeta då själva scenariot var kul.

Hur hittade du Unive? Jag hitta den på söklistan och jag blev intresserad på staden.

Vidare till muntlig intervju. Du har 48 timmar på dig, lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka