Nekad Diablo_A.R | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Diablo_A.R

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? amir

Vad är ditt discord namn? duablo_official01

Vad är ditt födelsedatum? 14 Januari 2003

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Diablo A.R 2003

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Hjälpsam, nyfiken, tydlig,

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrunden till min karaktär är att man var gäng kriminell i en ålder. Framtidsplaner är att bli till en bra person och hitta den rätta vägen

Vad kan du bidra med till serverns RP? Unika karaktärer- skapa en intressant bakgrundshistoria

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska inte alltid spela för att vinna själv utan ibland spela på ett sätt som gör att motparten också får en bra upplevelse

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har aldrig brutit mot reglarna anledningen är för jag brukar gå genom reglarna mer en två gånger U

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM VDM INGEN COMBAT LOGG0ING

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är en tydlig person som vet ganska mycket om hört roleplay

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: https://discord.gg/unive

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt. (Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad.
Anledning:
Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka