Nekad Di_Pi10 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Di_Pi10

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
55
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Dijob

Vad är ditt discord namn? Di_Pi10

Vad är ditt födelsedatum? 11 Mars 2003

Berätta om din karaktär. Neo ohlsson är 21 år gammal i dom här 21 åren så har han varit med om mycket en av dom grejerna är att hans pappa dog av gäng kriminalitet när han bara var 6 år gammal det var väldigt tramatiskt att sin pappa dör bara när han var 6 år gammal. Sen dess när pappan låg i sjukhus sängen så lovade han honom att han skulle bli polis och göra skillnad och hans mål är att stoppa gäng kriminalitet han tänker fortfarande på sin pappa än idag han kommer inte ihåg mycket av sin pappa men han vet att han var än snäll pappa och älskade honnom.Han kommer allt han kan för att rädda så många som han kan och stoppa gäng kriminalitet.Bortse från det så är han snäll som person och gilla att träffa nya personer och lära känna dom han gillar också att gymma och är väldigt trevlig det är derför han vill bli medlem för att kunna bli polis och göra sämhället tryggare.Hans motivitianon är hans pappa det är derför han vill bli polis för hans pappas skull och för att göra skillnad i samhället.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Han kommer bidra till alla RP:ens regler och så kommer han också bidra till att rädda personer och att stoppa gängkriminalitet och rädda så många han kan. Han kommer åka på larm och ha roligt med sina kollegor han kommer också att ge servern ett bra ryckte han kommer också bidra till hög RP nivå och inte lalla runt utan kommer ta det seriöst

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? I ett scenorio som jag har skrivit kan se ut på det här sättet.
Det betyder att vara snäll och komma överens för att kunna hitta en lösning som är lika bra för båda två.Det gör att du och han känner sig nöjda och hjälper till ett bättre förhållande för dig och den andra personen det är ett scenario.Att spela i motpartens vinst innebär att du försöker göra den andra person glad i någon situation.Samanfatningsvis:
Så båda blir glada och kommer överens bra så dom lär sig känna varandra bättre.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst läst alla regler jag kan nämna två en av dom är t.ex VDM det betyder att man inte får köra på någon utan andledning ett exempel är att en person går på gatan och du kör i 300 km på han så han dör far att du känner för det.En annan är combat log det är en regel som vi har på unive det betyder att man inte får lämna servern för att någon försöker döda dig.Ett exempel är att det kommer pesoner som riktar en pistol mot ditt huvud och du lämnar ett annat exempel är att polisen stoppar dig för att du har kört för snabbt fast innan du har gett dom ditt namn så lämnar du servern.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har det jag har spelat på ett annat som heter ljustaden och jag bidrog till en hög rp level.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Hoppas det räcker spenderade verkligen länge på den här texten :)

Nekad.
Anledning:
Loggsen visar att du är permanent bannad, vi är medvetna om att du kan spela utan att ens ha fått unban.
Överklaga här: https://www.unive.se/form/31/select

Du får ansöka igen efter din ban överklagan blir accepterad. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka