Nekad Di_Pi10 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Di_Pi10

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
55
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199067050504/

Ditt Hex-ID: 110000141f83208

Vad är din discord tagg? Di_Pi10

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-08-07 184415.pngScreenshot 2024-08-07 184411.pngScreenshot 2024-08-07 184406.pngScreenshot 2024-06-08 111826.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? inann du nekar min överklagan vill jag att du ska lyssna på mig nu jag har allt bevis för att bevisa att jag hadde ped kan du säga om nåt är oklart vid den här avstängningen för annars kolla bilderna jag bifogar och sen vill jag att du snälla skriver varför du nekar eller godkänner överklagan snälla.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vne då jag inte var inne

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var felakig för jag hadde ped jag har allt bevis på bifogade bilder

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inget

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inget

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, det har jag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår det

Förstår inte om detta är en ban överklagan eller om du ber att få tillbaka grejer.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka